אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טוויטר: הגענו למיליארד חיפושים מדי יום איור: יונתן וקסמן

טוויטר: הגענו למיליארד חיפושים מדי יום

שירות המיקרו-בלוגינג מתמודד עם נפח תעבורה הולך וגדל, ומשדרג בהתאם את מנוע החיפוש הפנימי שלו. בתוך כך מבהיר המנכ"ל החדש: אנחנו לא למכירה

07.10.2010, 11:15 | יוסי גורביץ

כמיליארד חיפושים ביום נערכים במנוע החיפוש הפנימי של טוויטר - כך הודיע אתמול (ד') שירות המיקרובלוגינג הפופולרי. בהתאם, הודיעה החברה כי היא תשדרג את מנוע החיפוש שלה, שנועד למצוא משתמשים וציוצים בנושאים שונים. רוב השדרוגים מהווים שינויי רקע, שהמשתמשים אינם צפויים להבחין בהם.

מטוויטר נמסר כי הטכנולוגיה החדשה, שכבר הופעלה בשבועות האחרונים, תספיק לצרכיו של טוויטר בשנים הקרובות – והיא מסוגלת להתמודד עם נפח הגדול פי 50 מנפח התעבורה של האתר כיום.

בין היתר יאפשר השירות לחפש ציוצים שנכתבו שבוע לפני זמן החיפוש, במקום ארבעה ימים כפי שהיה עד כה. הבלוג Search Engine Land, המתמחה במנועי חיפוש, דיווח כי בטוויטר אין כוונה להאריך את משך הזמן שבו נשמרים ציוצים מעבר לכך, וכי את המלאכה הזו הם משאירים לגוגל ושירותים אחרים המבצעים חיפושי עומק.

בתוך כך, הבהיר אתמול מנכ"ל טוויטר החדש, דיק קוסטלו, כי החברה איננה עומדת למכירה. השמועות על כוונה למכור את השירות החלו לאחר מינויו של קוסטלו לתפקידו בסוף השבוע: המנכ"ל החדש מכר בעבר לגוגל את פלטפורמת התוכן Feedburner, תמורת סכום שמוערך בכ-100 מיליון דולר. קוסטלו אמר עוד כי אין כל הבדל בינו ובין המנכ"ל היוצא, אוון וויליאמס, בהתייחסותם לאפשרות שטוויטר תימכר.

תגיות