אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בגדי המלך החדשים: הלוגו החדש של גאפ מעורר סערה

בגדי המלך החדשים: הלוגו החדש של גאפ מעורר סערה

החברה שינתה את הלוגו שלה - וחטפה ביקורת מחלק מהלקוחות: "אם הלוגו הזה ייכנס לחנות, אני יותר לא אקנה בגאפ"

09.10.2010, 20:01 | סוכנויות הידיעות

לוגו חדש הוא הימור. הוא יכול לרענן תדמית של חברה, או להכעיס לקוחות נאמנים. בגאפ למדו את זה בדרך הקשה. החברה השיקה בתחילת השבוע לוגו חדש - שמיד זכה לתגובות זועמות. כעת היא שוקלת מחדש את השינוי.

הלוגו החדש של החברה הוא עדכון ללוגו הקודם, שעוצב לפני 20 שנה - וכולל תיבה כחולה קטנה מעל האות P.

הלוגו החדש (מימין) והישן. בחברה שוקלים לבצע שינוי נוסף הלוגו החדש (מימין) והישן. בחברה שוקלים לבצע שינוי נוסף הלוגו החדש (מימין) והישן. בחברה שוקלים לבצע שינוי נוסף

ואולם מאז השקת הלוגו החדש, לקוחות גאפ הביעו את זעמם באתרי תקשורת חברתית כמו פייסבוק וטוויטר. "זה הרעיון הגרוע ביותר שהיה לגאפ אי פעם. עצוב לי לראות את השינוי הזה", כתב משתמש פייסבוק בעמוד החברה באתר. "אם הלוגו הזה ייכנס לחנות, אני יותר לא אקנה בגאפ. חבל, כי קניתי שם 90% מהבגדים שלי ב-15 השנים האחרונות".

כדי לרצות את הלקוחות, גאפ מיד הגיבה למשוב וביקשה רעיונות טובים יותר. "אנחנו יודעים שהלוגו יצר הרבה באזז ואנחנו שמחים לראות את הדיונים הנלהבים. עד כדי כך - שאנחנו מבקשים מכם לחלוק עמנו את העיצובים שלכם", הודיעה החברה בעמוד הפייסבוק שלה. "אנחנו אוהבים את הגרסה שלנו, אבל נשמח לראות רעיונות אחרים. המשיכו לעקוב בימים הקרובים אחר הפרטים של פרויקט מיקור הקהל שלנו".

מרקה הנסן, נשיאת גאפ צפון אמריקה, הגנה על הלוגו ב"האפינגטון פוסט" ביום חמישי, ואמרה כי הצעד מכניס את גאפ לעידן המודרני. "אנחנו רוצים שהלקוחות שלנו ישימו לב לגאפ ולמה שהיא מייצגת כיום", היא אמרה. "בחרנו את העיצוב הזה כי הוא עדכני יותר. הוא מכבד את המורשת שלנו באמצעות התיבה הכחולה - אך עדיין מתקדם".

מה שלא מתקדם הוא מחיר המניה של החברה, העומד על 18.25 דולר, ירידה של 13% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

המכירות של גאפ מדשדשות זה זמן מה. הקמעונאיות הגדולות פרסמו את תוצאות המכירות בחנויות זהות בתחילת השבוע, ואצל רובן הביצועים היכו את הציפיות. גאפ היתה אחת מהחברות היחידות שרשמה ירידה במכירות.

תגיות