אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"5 מיליון צופים? בנינו מוצרים שחצי מיליארד איש משתמשים בהם" צילום: בלומברג

"5 מיליון צופים? בנינו מוצרים שחצי מיליארד איש משתמשים בהם"

מארק צוקרברג מסרב להתרגש מ"הרשת החברתית", ואומר כי הוא "לא עד כדי כך משמעותי". עם זאת, מייסד פייסבוק סיפר כי בעקבות הסרט נשאל פעמים רבות מה באמת התרחש בשנים הראשונות של האתר

10.10.2010, 13:44 | כתב כלכליסט

מנכ"ל ומייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, אינו חושש מפגיעה בדימוי הציבורי שלו בעקבות הסרט "הרשת החברתית", שמתאר את סיפור חייו - כך לפחות עולה מתשובותיו לשאלות שהפנה אליו האתר Mashable בסוף השבוע.

לדברי צוקרברג, בעקבות הצגת הסרט הוא נשאל שאלות רבות על שהתרחש בשנים המוקדמות של פייסבוק, אך הוא הדגיש: "בנינו מוצרים שחצי מיליארד איש משתמשים בהם. אם 5 מיליון אנשים רואים סרט, זה לא עד כדי כך משמעותי".

באתר מדווחים עוד כי על אף הצהרות חוזרות ונשנות בעבר, שלפיהן אין בכוונת צוקרברג לראות את הסרט הוא דווקא צפה בו כחלק מאירוע מיוחד שארגנה החברה לעובדים ביום שישי האחרון. הוא הוסיף כי הוא מקבל "הרבה מאד הודעות" מאנשים שאומרים כי הושפעו ממנו: חלק כתבו שהוא עורר בהם השראה להיכנס לתחום מדעי המחשב, ואחרים פתחו חברה עצמאית בהשראתו.

תגיות