אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תאגיד המיחזור יעלה קמפיין הסברה בהשקעה של 5 מיליון שקל צילום: עומר הכהן

תאגיד המיחזור יעלה קמפיין הסברה בהשקעה של 5 מיליון שקל

הקמפיין החדש יעלה תחת הכותרת "זה טבעי שתמחזר". בנוסף ישקיע התאגיד 20 מיליון שקל בתשתיות המיחזור ברחבי הארץ

12.10.2010, 13:29 | רויטל חובל
בעקבות הרחבת חוק מיחזור הבקבוקים והחלתו על מיכלי המשקה הגדולים, השיק היום (ג') תאגיד המיחזור קמפיין הסברה חדש בהשקעה של 5 מיליון שקל.

יעד איסוף הבקבוקים הגדולים (1.5 ליטר) יעמוד על 50% מסך הבקבוקים עד 2014 כפי שחויב על פי החוק החדש. על פי ההסכם בין יצרניות המשקאות לבין המשרד להגנת הסביבה, מחויב תאגיד המיחזור לעמוד כבר בשנת 2010 ביעד איסוף של כ- 28%.

על מנת לעמוד ביעד, ישקיע התאגיד בשנה הקרובה כ-20 מיליון שקל בתשתיות המיחזור ברחבי הארץ. עד סוף 2010 יוצבו 2,500 מתקנים ובכל שנה שאחרי כ- 4,000 מתקנים נוספים.

מסקר שערך תאגיד המיחזור באמצעות מכון גיאוקטוגרפיה, עולה כי 39% מבתי האב צורכים מעל ל-6 בקבוקים משפחתיים בשבוע ממוצע, ו-22% עד 5 בקבוקים.

50% מהציבור רוצים להשתתף בפעולת המיחזור – 43% ציינו שהם תמיד זורקים את הבקבוקים למתקן המיחזור ו-7% זורקים את רוב הבקבוקים. רק 38% ציינו כי הם לא זורקים בקבוקים למתקן המיחזור. מי שאינם מקפידים על השלכת הבקבוקים ציינו כי הדבר נובע מכך שכלובי המיחזור רחוקים מביתם (36%), או שכלל אין כלובי מיחזור בסביבת מגוריהם (34%). 21% ציינו שהם פשוט מתעצלים.

בתאגיד המיחזור מקווים לעמוד ביעד באמצעות קמפיין הסברה שיושק תחת הסלוגן החדש - "זה טבעי שתמחזר". מאחורי הסלוגן עומד משרד הפרסום יהושע TBWA, והוא יחליף את הקמפיין הישן "זה מטורף לא למחזר". הקמפיין הישן זכה להצלחה והביא לגידול באיסוף הבקבוקים הגדולים. הקמפיין יכלול טלוויזיה ורדיו.

תגיות