אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
משרד הפרסום JWT יטפל בתקציב פעילות המים של אלקטרה צילום: אוראל כהן

משרד הפרסום JWT יטפל בתקציב פעילות המים של אלקטרה

אלקטרה פיתחה בשנה האחרונה, בשיתוף עם יצרן סיני, מוצר לטיהור מים ביתיים אשר יתחרה בתמי 4 של שטראוס

12.10.2010, 21:16 | שלי פריצקר

תקציב פעילות המים החדשה של אלקטרה מוצרי צריכה יטופל על ידי משרד הפרסום JWT. היקף התקציב צפוי לעמוד על סכום של כמה מיליוני שקלים.

JWT, בניהולו של יורם דמבינסקי, מטפל בתקציב של קבוצת אלקטרה משנת 2003 אך עם הזמן הפסיד חלקים משמעותיים מפעילות הקבוצה לטובת אדלר-חומסקי, ובעיקר את תקציב המזגנים שהיקף הפרסום שלו 22 מיליון שקל בשנה.

אלקטרה, בבעלותו של גרשון זלקינד, פיתחה בשנה האחרונה, בשיתוף עם יצרן סיני, מוצר לטיהור ביתי של מים והיא תנסה לתת פייט למתחרה העיקרית שלה - תמי 4 של שטראוס.

דמבינסקי אישר את הדברים והוסיף: "אני שמח לקחת חלק באתגר כל כך גדול".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות