אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הפסקת תה מקוונת: בריטניה קוראת לאזרחיה להתחבר לאינטרנט צילום: בלומברג

הפסקת תה מקוונת: בריטניה קוראת לאזרחיה להתחבר לאינטרנט

הממשלה הבריטית מודאגת מכך שתשעה מיליון אזרחים, רבים מהם מבוגרים ועניים, אינם מחוברים לרשת. הקמפיין החדש, שבו יקחו חלק גם מקדונלד'ס וגוגל, יציג את האינטרנט כדרך לחסוך כסף

18.10.2010, 10:43 | יוסי גורביץ
בממשלת בריטניה מודאגים מהפער הדיגיטלי ההולך ומתרחב: כתשעה מיליון מאזרחי הממלכה המאוחדת לא התחברו לרשת מעולם. כתוצאה מכך, הוחלט לערוך קמפיין תחת הסיסמה Get Online, שמטרתו לשכנע את התושבים שטרם התחברו לעשות זאת.

בקמפיין יקחו חלק שורה של חברות וגופים ממשלתיים, החל ממשרד הדואר וכלה בגוגל ומקדונלד'ס, שיערכו אירוע משותף בעיירה ביורקשייר שבה רבע מהתושבים אינם מחוברים לרשת. מסע הפרסום יתמקד באפשרות להשתמש ב"מרכזים המקוונים" שהקימה הממשלה כבר בשנת 2000, שמטרתם ללמד אזרחים כיצד לגלוש ולהשתמש בדואר אלקטרוני ובשירותי רשת ממשלתיים.

אירועים שיקדמו את הקמפיין ייערכו בכל רחבי בריטניה, ומספר תוכניות טלוויזיה יציגו פרקים המשלבים אותו, ויכללו דמויות הלומדות לראשונה להשתמש ברשת. המסר המרכזי יתמקד בכך ששימוש ברשת חוסך למשתמש כסף, ויביא עדויות של משתמשים חדשים על כך שהאינטרנט כבר חסך להם יותר מ-100 ליש"ט מאז שהתחברו אליו. אף שהסכום נראה קטן, חלק ניכר מהאוכלוסיה של בריטניה שלא התחברה היא מבוגרת ועניה.

המאמץ הממשלתי ילווה בפרסום נרחב ברשתות הטלוויזיה והרדיו של בריטניה, והבי.בי.סי אף מציג שורת תשדירים תחת הכותרת "ההקלקה הראשונה", שמטרתם להראות שקל יותר להתחבר לאינטרנט מכפי שחושבים. בין השאר, יופיעו בתשדירים מספר טלפון חינמי, שיפנה את המתקשר אל המרכז המקוון הקרוב למקום מגוריו.

תגיות