קולגייט פלמוליב נכנסת לתחום המוצרים הידידותיים לסביבה
החברה משיקה שישה מוצרים חדשים, באריזות מתכלות, המכילים רכיבים טבעיים
תאגיד קולגייט פלמוליב נכנס לראשונה לתחום המוצרים הידידותיים לסביבה. החברה משיקה שישה מוצרים חדשים, באריזות מתכלות, המכילים רכיבים טבעיים.
"נדיר שקונגלומרט כמו קולגייט נכנס לתחום הזה בעוצמות כאלה", אמר טל סלונר, מנהל תחום טיפוח הבית בקבוצת שסטוביץ, יבואנית המוצרים בישראל. "אנחנו בין המקומות הראשונים בעולם שהסדרה מושקת בהן. קולגייט רוצה להיות שחקן משמעותי בתחום".
הסדרה תיקרא natura verde, ותכלול מוצרים תחת שלושה ממותגי הדגל: אג'קס (חומרי ניקוי), פלמוליב (נוזל כלים) וסופלין (מרכך כביסה).
לדברי מיקי גינסברג, מנהל חטיבת קולגייט פלמוליב בשסטוביץ, בכוונת החברה לחנך את השוק לצריכת מוצרים ידידותיים, וזה ייעשה בעיקר באמצעות אסטרטגיית מחיר. "הסדרה החדשה תהיה יקרה ב־1–1.5 שקלים בלבד ביחס למוצרים הרגילים. בחו"ל המגמה הזו חזקה מאוד. שיעור החדירה של מוצרי ניקיון ידידותיים באירופה עומד על 20%-30% בשנה. "אני מניח שהעלות של המוצר תיצור מהפכה בתחום", אמר גינסברג.ההשקה תלווה בקמפיינים בטלוויזיה, בעיתונות ובנקודות המכירה בכ־2 מיליון שקל, של משרד הפרסום שלמור־אבנון־עמיחי.
תגובה אחת לכתיבת תגובה