אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיתם BBDO זכה בתקציב הפרסום של אופל צילום: אוראל כהן

גיתם BBDO זכה בתקציב הפרסום של אופל

תקציב הפרסום השנתי של מותג הרכב שאת הזיכיון עליו קיבלה שלמה סיקסט, עומד על 10 מיליון שקל. עד עתה לא היתה נציגות רשמית של אופל בארץ והמותג היה תחת UMI

21.10.2010, 13:12 | שלי פריצקר

משרד הפרסום גיתם BBDO נבחר על ידי זכיינית מותג הרכב אופל לטפל בתקציב הפרסום שלו. היקף התקציב השנתי עומד על 10 מיליון שקל. 

שלמה סיקסט שבבעלות שלמה שמלצר קיבלה לפני כחודשיים את זיכיון מותג הרכב אופל בישראל לידיה. עד עתה לא היתה נציגות רשמית של אופל בארץ והמותג התנהל תחת UMI. השקת הנציגות והקמפיין מתוכננת לתחילת 2011.

באופל העולמית רואים את 2011 שנת מפנה של המותג. ישראל נבחרה להיות בין המדינות הראשונות שתוביל את המהלך יחד עם השקת שלושה דגמים חדשים: אופל אסטרה, קורסה ומכונית המנהלים אופל אינסינגניה.

מיכל המאירי, מנכ"לית גיתם: "אני משוכנעת שאופל תעשה מהמהפכה בשוק הרכב בישראל ואני שמחה שגיתם נבחרה להיות חלק מהמהפכה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות