אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
באומן מציג: בריף לשלום

באומן מציג: בריף לשלום

הבריף הבלתי אפשרי מאתגר את משרדי הפרסום ברחבי העולם להציע פתרון קריאייטיבי לסכסוך הישראלי־פלסטיני

24.10.2010, 10:48 | שלי פריצקר

בעת ביקורו בארץ עלה רוברטס לירושלים, נפגש עם הנשיא פרס והציג בפניו את פרויקט ה־Impossible Brief (הבריף הבלתי אפשרי), שמאתגר את משרדי הפרסום ברחבי העולם להציע פתרון קריאייטיבי לסכסוך הישראלי־פלסטיני.

שמעון פרס עם יוסי לובטון יורם באומן וקווין רוברטס (עם הגב) שמעון פרס עם יוסי לובטון יורם באומן וקווין רוברטס (עם הגב) שמעון פרס עם יוסי לובטון יורם באומן וקווין רוברטס (עם הגב)

את הפרויקט יזם משרד באומן בר ריבנאי, והוא הוצג בפסטיבל קאן האחרון שנערך בסוף יוני. מאז זורמות ההצעות של משרדי הפרסום. המועד האחרון להגשה הוא 1 בדצמבר, ולאחר מכן יוכרזו הזוכים. הרעיונות היצירתיים ביותר ירוכזו לחוברת ממותגת ויישלחו לחברי פרלמנט פלסטינים וישראלים, ובראשם ראש הממשלה נתניהו ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. ועדת שיפוט של שמונה אנשי קריאייטיב (ארבעה יהודים וארבעה ערבים) תבחר את הרעיון הטוב ביותר, והזוכה יקבל כרטיס כניסה לפסטיבל הפרסום של קאן.

בין הרעיונות שהגיעו עד כה בולטים בנק דם משותף לישראלים ולפלסטינים, שההיגיון מאחוריו מניח שהסיכוי שמישהו יפגע במי שנושא אותו דם הוא נמוך. עוד הציעו לארגן תחרות חומוס בין ישראל לפלסטינים, ולארגן משחקי פריסבי משני צדי הגבול.

"לי לא אכפת מהרעיונות: אכפת לי מהדו־שיח", אומר רוברטס. "רק כך אפשר לעשות שלום. צריך לחשוב על האיחוד בתוך המדינה, ומשם להמשיך. אתם חדשניים בטכנולוגיה ובטקטיקות צבאיות, יש לכם הרבה סטארט־אפים ואתם טובים בהישרדות. אבל אני בכלל חושב שהפתרון הכי טוב לישראל הוא לעבור לאוסטרליה: שם אף אחד לא יבחין בעוד 7 מיליון איש, וכשתגיעו לשם תכפילו את הכלכלה ואת החדשנות, וכולם יהיו מרוצים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות