אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"הולו ירוויח השנה כ־250 מיליון דולר" צילום: hulu.com

"הולו ירוויח השנה כ־250 מיליון דולר"

דיבורים על הנפקה אפשרית של הולו נשמעים מדי כמה חודשים. ייתכן שזו גם הסיבה שבגללה החליטו בחברה לחשוף באפריל השנה חלק מהנתונים הכספיים של האתר

25.10.2010, 15:35 | רוני שני

דיבורים על הנפקה אפשרית של הולו נשמעים מדי כמה חודשים. ייתכן שזו גם הסיבה שבגללה החליטו בחברה לחשוף באפריל השנה חלק מהנתונים הכספיים של האתר. לפי ראיון שהעניק המנכ"ל ג'ייסון קילאר ל"ניו יורק טיימס", מדובר בהצלחה: הולו ייצר הכנסות של 100 מיליון דולר ב־2009 ומתחילת 2010 הוא רושם רווחים. ההערכות הן שעד סוף השנה יניב האתר רווח גולמי של 200–250 מיליון דולר.

על הדרך של Hulu לוול סטריט מנפיקים סוף הוליוודי שירות הווידיאו החינמי והמגה־פופולרי מתחרה בגוגל, אפל ונטפליקס על קהל של מיליוני אמריקאים שכבר צורכים סרטים וסדרות טלוויזיה דרך הרשת. אם בעלי הבית הנוכחיים של האתר לא יכשילו אותו, הוא עוד עשוי להוכיח שמשתמשים דווקא מוכנים לשלם על תוכן רוני שני, 2 תגובותלכתבה המלאה

פרספקטיבה שונה להצהרות הללו מגיעה מדן רייברן, אנליסט וסמנכ"ל ב־StreamingMedia.com, שמזהיר מפני בועה בשוק הווידיאו המקוון, שעלולה לחבל בסיכוייו להבשיל. רייברן, שסבור ששווי מניותיהן של נטפליקס ואחרים מבוסס בעיקר על התלהבות ולא על מודל עסקי איתן, מונה לכך כמה סיבות, אחת מהן היא פרסום. "הפרסום המקוון אכן גדל, אבל בואו נשמור על פרופורציות: בשנה החולפת גלגל שוק הפרסום באינטרנט 500 מיליון דולר — הפרסום בטלוויזיה, לעומתו, עמד על 60 מיליארד דולר", כתב בבלוג שלו. רייבן מוסיף כי צריכת וידיאו ברשת אמנם צומחת, אבל בקצב אטי מדי: "חברת המחקר NPD פרסמה נתונים שלפיהם 75% מכלל הצרכנים האמריקאים לא צפו או הורידו תוכן מהרשת בשלושת החודשים האחרונים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות