אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פייסבוק לא אהבה את הקמפיין של וודקה חורטיצה

פייסבוק לא אהבה את הקמפיין של וודקה חורטיצה

האפליקציה הוסרה מהרשת החברתית שבועיים לאחר שהושקה. מנכ"ל מומה פרסום, האחראי לקמפיין: "השקענו 350 אלף שקל בפעילות, הנהלת פייסבוק אמרה שעברנו על החוקים מבלי לנמק מדוע"

31.10.2010, 21:56 | שלי פריצקר
למרק צוקרברג יש חוקים משלו. פייסבוק הסירה את אפליקציית הקמפיין של מותג הוודקה האוקראינית חורטיצה. הקמפיין עלה ברדיו, בשלטי חוצות וברשת החברתית לפני כשבועיים וכלל כבר 15 אלף "לייקים". במסגרת הקמפיין נערכה תחרות קוקטיילים שבסופה אמור הזוכה לקבל סוף שבוע בווילה בהרצליה, הכולל אירוח לו ול-10 חברים, וכן אלכוהול בחינם.

לדברי ארי כהן, מנכ"ל מומה פרסום שאחראי לקמפיין: "השקענו 350 אלף שקל בפעילות בפייסבוק והיא היתה אמורה להסתיים ב-17 בנובמבר. פנינו להנהלת פייסבוק בארץ והם אמרו שכנראה עברנו על החוקים מבלי לנמק מדוע. כרגע אנחנו במו"מ מולם ואנחנו מתכוונים להחזיר את הפעילות. אני מבטיח ש-15 אלף המשתתפים בפעילות לא ייזוקו ונעשה הכל כדי לפצות אותם".

גורמים בשוק אומרים כי פייסבוק העולמית נוקטת בצעדים כאלה לעיתים קרובות, וכי כל עוד משתמשים בפלטפורמה ללא תשלום היא רשאית לעשות כרצונה. נציגות פייסבוק בישראל מבקשת להעביר לאישור בחו"ל אפליקציות דומות אך הנושא בעייתי מבחינת המפרסמים כיוון שמדובר ב מידע שיכול להגיע למתחרים ולפגוע בקמפיין.

תגיות