אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רנו פלואנס: עכשיו גירסת הדיזל

רנו פלואנס: עכשיו גירסת הדיזל

גרסת הדיזל תגיע ארצה בשתי רמות גימור: אותנטיק - שתעלה 127,500 שקל, ואקספרסיון - שתעלה 135 אלף שקל

01.11.2010, 09:27 | תומר הדר

קרסו מוטורס, יבואנית רנו, תחל בשיווקה של רנו פלואנס בגרסת טורבו דיזל המצוידת במנוע בנפח 1.5 ליטרים שמפיק 110 כוחות סוס. הפלואנס דיזל, שמידת הזיהום שפולט מנועה ממקמת אותה בקבוצת הזיהום החמישית,  מצוידת בתיבת הילוכים ידנית בלבד.

בדומה לצמד גרסאות הפלואנס בעלות מנועי הבנזין אשר משווקות בישראל, גם גרסת הדיזל תגיע ארצה בשתי רמות גימור: אותנטיק - שתעלה 127,500 שקל, ואקספרסיון - שתעלה 135 אלף שקל. הגרסה היוקרתית מצוידת בבקרת שיוט ובקרת אקלים, הנעדרות מהגרסה הבסיסית. על פי נתוניה הרשמיים של רנו, צריכת הדלק של הפלואנס דיזל עומדת על כ-20 ק"מ לליטר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
מחירי הדלק בארץ לא מספיק מטורפים עדיין אבל זה יקרה
באירופה יש העפדה לדיזל גם בגלל המרחקים הגדולים וגם בגלל שמחירי הדלק שם משתוללים בצורה קשה יותר מאשר בארץ. בסופו של דבר גם בארץ יבינו שאפשר לחסוך המון בזכות מנועי דיזל ואז תהיה הצלחה להרבה מאד דגמים כאלה. הפופולאריות של הפלואנס יכולה לעזור כאן אולי לגרום לאנשים לנסות דיזל ולגלות את החסכון. הימור שלי - מי שיקנו דיזל בארץ הם הלא עירוניים אלה שנוסעים באמת הרבה.
שרון , חיפה  |  10.11.10
לכל התגובות