אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיתם זכה בפרס על קמפיין תוכן שיווקי בתוכנית "משפחה חורגת" צילום: יוני המנחם

גיתם זכה בפרס על קמפיין תוכן שיווקי בתוכנית "משפחה חורגת"

הקמפיין של בנק הפועלים בתוכנית הטלוויזיה זכה במדליית כסף בתחרות הפרסום הבינלאומית מידאס

01.11.2010, 15:54 | שלי פריצקר

חברת התוכן של משרד הפרסום גיתם, BBDO Content, זכתה במדליית כסף בתחרות הפרסום והשיווק מידאס על קמפיין התוכן השיווקי של בנק הפועלים בתוכנית  הטלוויזיה של קשת "משפחה חורגת".

גיתם הוא משרד הפרסום הישראלי היחידי שזכה בתחרות השנה והראשון בכל תולדות התחרות הזוכה בפרס על קמפיין העוסק בתוכן שיווקי. מידאס היא התחרות הבינלאומית היחידה המחלקת פרסים בקטגוריית הפרסום הפיננסי ומשתתפות בה כ-31 מדינות.

כחלק מהקמפיין ליווה בנק הפועלים את התוכנית, כולל ליהוק של יועצת הבנק לתוכנית, מיתוג התוכנית ואתר אינטרנט משותף לבנק ולתוכנית..

לדברי גולן פרצר, מנכ"ל BBDO content: "קידום אג'נדות שיווקיות בתוכן בידורי הולכים יד ביד בעידן הדיגיטלי, בוודאי בתוכנית כמו 'משפחה חורגת' ששמה לך את האמת בפרצוף".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות