אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הקרב על ניו יורק: בריטיש איירווייס מציעה כרטיס ב-782 דולר, אל על ב-999 צילום: בלומברג

הקרב על ניו יורק: בריטיש איירווייס מציעה כרטיס ב-782 דולר, אל על ב-999

לקראת החורף יוצאות חברות התעופה במבצעי מכירות: בריטיש מציעה 1,300 כרטיסים במבצע בן חמישה ימים. אל על, דלתא ויו.אס.איירווייס לא נשארו מאחור

03.11.2010, 15:57 | יסמין גיל

חברת בריטיש איירווייס יצאה היום (ד') במבצע מכירות בן חמישה ימים, במסגרתו תציע כרטיסי טיסה מישראל לניו-יורק, לבוסטון ולוושינגטון, עם מעבר בלונדון, במחיר התחלתי של 782 דולר, כולל מסים והיטלים ובמחלקת התיירים - כך על פי נתוני החברה. כרטיסים ללוס אנג'לס ולסן פרנסיסקו מוצעים במחיר התחלתי של 950 דולר. המבצע מיועד לטיסות שיצאו מדצמבר 2010 ועד מרץ 2011, ועל פי נתוני החברה הוא יכלול 1,300 כרטיסים.

בתוך כך, חברות תעופה נוספות יצאו בימים האחרונים במבצעי מכירות לעונת החורף. אל על למשל, מציעה כרטיס לטיסה ישירה לניו יורק במחיר התחלתי של 999 דולר כולל מסים והיטלים, לרכישה עד ה-10 בחודש וליציאות בין ה-21 בנובמבר ועד סוף דצמבר.

דלתא איירליינס, מציעה טיסה למיאמי במחיר התחלתי של 897 דולר כולל מסים והיטלים ועם מעבר בניו יורק או באטלנטה, או טיסה ישירה לניו יורק במחיר התחלתי של 1,049 דולר, לכרטוס עד סוף החודש וליציאה עד מרץ 2011.

יו.אס.איירווייס המפעילה קו מתל אביב לפילדלפיה מציעה טיסה ליעד זה במחיר התחלתי של 1,059 דולר, ליציאה מנובמבר ועד מרץ 2011. טיסה לניו יורק, דרך פילדלפיה, תעלה החל מ-1,004 דולר, למיאמי החל מ-897 דולר וללוס אנג'לס החל מ-1,051 דולר.

ישראייר מציעה טיסה לרומא עד ינואר 2011, במחיר התחלתי של 349 דולר, וטיסה לברלין באותו טווח זמן החל מ-369 דולר. טיסה למוסקבה בנובמבר ובדצמבר תעלה החל מ-335 דולר. אליטליה מציעה טיסה לרומא במחיר התחלתי של 385 דולר או למילאנו ב-391 דולר, וכן ליעדים נוספים באירופה עם טיסת מעבר דרך איטליה, למכירה עד ה-15 בחודש וליציאה עד מרץ 2011. הכרטיס כולל הגבלות כמו אי-החזר כספי במקרה של ביטול ואינו כולל דמי טיפול בגובה של 24-84 דולר לכרטיס, בהתאם למקום הרכישה, באתר האינטרנט או במשרדי החברה.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
הטוב, הרע, והלא נורא.הכל תלוי
בהחלט מהנה לקרוא את התגובות , כל אחד מביע דעתו ומניסיונו ,כך בכל אופן ניתן להבין. בטיסה עם חניית ביניים יש את היתרונות והחסרונות שלה , היא צריכה להתאים לאופי האדם שבחר לטוס כך . אין כאן רע או טוב, יש מתאים, מתאים עם סייגים או לא מתאים בכלל. את הבחירה מבצע הנוסע\ת עצמו\ה, מה שכן חשוב לדעת על טיסות עם חניית ביניים הם הדברים הבאים : 1. האם זמן ההגעה שלי ליעד זהה או קרוב\רחוק בין האפשרויות 2. מה משך זמן הטיסה הכולל עבור כל טיסה 3. האם קיים סיכוי שטיסת ההמשך תתעכב(זמנים צפופים למעבר כולל בידוק) 4. כמה טיסות המשך יש מיעד נחיתת הביניים ליעד הראשי ? 5. האם הטיסה מצריכה השארות של OVERNIGHT המחייב לינה באזור שדה התעופה. 6. האם זמן ההמתנה בשדה הוא מעל 3 שעות דברים שיכולים לקרות בכל טיסה: 1. תקלה במערכת הבידור 2. מזוודה שלא הגיע 3. מושב שנתקע 4. נוסע\ת שמפיצים ריח רע 5. ילדים צורחים ללא הפסקה לסיכום, טיסה עם חניית ביניים יכולה להתאים בהחלט , ואין לחשוש מפניה. מתאווררים קצת נושמים אוויר נקי. וכל אחד ואחת יבחר את הדרך הטובה ביותר עבורו טיסה נעימה לכולכם , מבלי לפגוע בזכויות, איני נמנה עם המגיבים בתשלום
צחוק באמצע , EMEA  |  08.11.10
4.
לארהב עם חניה בלונדון? סיוט משולש- בטחון, דרכונים,כבודה.
הביורוקרטיה הבטחונית כיום בשדות התעופה - (לונדון חזקה בזה אגב) מעוררת פלצות. שלא לדבר על נוסעים ומטענים המגיעים מהמזרח התיכון (אנחנו עמוק ברשימה).טיסה ישירה הולכת ונהיית בסופו של יום הדבר הכי טוב שיכול "לקרות" לנוסע. ושלא יבלבלו אתכם עם מספרים. אגב, אישית חיכיתי לא מזמו כמעט 3 שעות למזוודות בלונדון , כשמסביב מזמן כל נוסעי הטיסות שהיגיעו בזמן הסמוך לשלנו (מסוריה, לבנון ובכלל) כבר התפזרו הביתה. ...
איש תעופה  |  06.11.10
2.
רק שהמעבר בלונדון יעלה לנוסע הרבה הרבה אז תחשבו פעמיים
בריטיש כידוע לא טסה מישראל לארה"ב ישירות. משמעות הנחיתה בלונדון והמתנה של חצי יום שם עם מעבר לטיסת המשך- פאונדים כידוע .. תחשבו פעמיים... שלא לדבר על הסירבול עם המזוודות ואלו שלא מוצאים בסוף בגלל המעברים האלו... תהנו
מכיר ויודע  |  04.11.10
לכל התגובות