אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תחנות הטלוויזיה ותוכנית החינוך העלו את רווחי ה"וושינגטון פוסט" צילום: בלומברג

תחנות הטלוויזיה ותוכנית החינוך העלו את רווחי ה"וושינגטון פוסט"

הרווח הנקי עמד על 60.9 מיליון דולר. ההכנסות עלו ב-7% ל-1.19 מיליארד דולר. יחידת העיתונים של החברה צמצמה את הפסדיה הודות לקיצוץ של 8% בהוצאות ולעלייה של 5% בהכנסות

06.11.2010, 10:55 | סוכנויות הידיעות

ה"וושינגטון פוסט" דיווח על עלייה חדה ברווחים ברבעון השלישי, שזכתה לחיזוק מהפרסום הפוליטי בתחנות הטלוויזיה ובתוכניות ביחידת החינוך "קפלן".

הרווח הנקי עמד על 60.9 מיליון דולר, או 6.84 דולר למניה, יותר מפי שלושה מהרווח בתקופה המקבילה אשתקד, אז הוא עמד על 17.1 מיליון דולר (1.81 דולר למניה). ההכנסות עלו ל-1.19 מיליארד דולר, עלייה של 7% מהתקופה המקבילה אשתקד, אז הן עמדו על 1.11 מיליארד דולר.

ללא הוצאות חד-פעמיות, הרווח המותאם לפעילות מתמשכת היה 81.4 מיליון דולר (11.43 דולר למניה) בתקופה שהסתיימה ב-30 בספטמבר, עלייה מ-59 מיליון דולר (7.21 דולר למניה) ברבעון השלישי של 2009.

 

יחידת העיתונים של החברה צמצמה את הפסדיה הודות לקיצוץ של 8% בהוצאות ולעלייה של 5% בהכנסות. היחידה הייתה רושמת רווח קטן ללא הוצאה הקשורה ליציאת החברה מתוכניות פנסיה בשיתוף מעסיקים אחרים.

הפעילות המתמשכת אינה כוללת את "ניוזוויק", שנמכרה לאיל הציוד הקולי סידני הרמן. הרמן נטל על עצמו התחייבויות בשווי מיליונים.

תגיות