אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מועצת הכבלים החליטה: ההתחייבות ל-HOT ו-yes רק לשנה וחצי צילום: shatterstock

מועצת הכבלים החליטה: ההתחייבות ל-HOT ו-yes רק לשנה וחצי

ההנחיה הוגבלה לסל השירותים המשותפים (טריפל) הכוללים שרותי טלוויזיה, טלפון ואינטרנט. שר התקשורת: "זהו צעד נוסף בסדרת צעדים שיגבירו את התחרות בענף"

08.11.2010, 12:55 | מיכל תוסייה כהן
HOT ו-yes כבר לא יוכלו להחתים לקוחות לחוזה התקשרות לשלוש שנים: מועצת הכבלים והלוויין החליטה להגביל את משך תקופת ההתחייבות המקסימאלית לשנה וחצי בלבד. משרד התקשורת החליט להחיל את הנחיית המועצה להגביל חוזי התקשרות לשנה וחצי בלבד על סלי השירותים המשולבים (טריפל) הכוללים שרותי טלוויזיה, טלפון ואינטרנט. שר התקשורת, משה כחלון: "זהו צעד נוסף בסדרת צעדים שיגבירו את התחרות בענף התקשורת ויקלו על ציבור הצרכנים".

בנוסף, חייבה המועצה את HOT ו-yes, ליצור חפיפה בין תקופות ההתחייבות של המנוי לשירותים השונים, על מנת שתוקף תקופת ההתחייבות עבור כל השירותים אשר צרך המנוי יפקע במועד אחד.

יו"ר מועצת הכבלים והלווין, ניצן חן, מסר כי הוא מקווה שבעקבות שורת ההחלטות, רמת השירות של החברות תעלה וכושר המיקוח של הצרכנים יגבר.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
למה בכלל צריך התחייבות?
למה שלא יהיה שוק חופשי ואפשר יהיה לעבור מתי שרוצים? התשתית של הוט כבר קיימת, ההשקעה שלהם בלקוח חדש שווה לחצי שעה של עבודת טכנאי. אם אני רוצה לעבור, למה שלא יתנו לי? האם אני שיך להם? יס לפחות יכולים לנסות לטעון שהם משקיעים קצת יותר בהתקנת צלחת, אבל גם כאן עבודת ההתקנה לא עולה יותר ממה שהלקוח משלם בחודשיים. מה קורה כאן? אין לי שום הסבר לעניין מלבד המחשבה ששתי החברות יודעות לשמן את מי שצריך.
אין לי טלוויזיה , גבעתיים  |  08.11.10
4.
מה אם חברות התקשורת שלא עומדות בהיתחיבות בעת חתימת הסכמיםמ
מה אם חברות התקשורת שמשנות הסכמים ואין כל התאמה בין.הסכם שנחתם בעת רשיכת מכשיר לבין החיוב בפועל אין כל התאמות והחתיצה על הו שונה בין רכישת המכשיר לבים חיוב התשלום שמהוה בעשרות שקלים אם לא במאות שקלים . יש לתת את הדעת גם חברות התיקשורת ולא רק על חברות קבלים חביב יוסף
יוסף חביב , כפר סבא  |  08.11.10
לכל התגובות