אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מחקר: פרסום מוצר צמוד לידיעה חדשותית מגדיל סיכויי מכירה

מחקר: פרסום מוצר צמוד לידיעה חדשותית מגדיל סיכויי מכירה

לפי מחקר של רשת סי.אן.אן 65% מהתכנים שהגולשים נוהגים לשתף עוסקים באקטואליה יומיומית, 19% בידיעות חדשותיות חמות ו־16% בידיעות "מוזר ומצחיק"

09.11.2010, 11:09 | שלי פריצקר

באינטרנט, פרסום מוצר בצמוד לידיעה חדשותית מגדיל ב־27% את הסיכוי שהצופה בו יפתח רגשות חיוביים למותג, וב־19% את הסיכוי שהוא ימליץ עליו לחבריו - כך עולה ממחקר של רשת CNN.

המחקר, שנערך בקרב 2,300 משתתפים ב־11 מדינות בעולם, בדק גם אילו תכנים הגולשים נוהגים לשתף: על פי הממצאים, 65% מהתכנים עוסקים באקטואליה יומיומית, 19% בידיעות חדשותיות חמות ו־16% בידיעות "מוזר ומצחיק".

ברשתות החברתיות, 27% מהגולשים הם "משתפים תכופים", האחראים ל־87% מסיפורי החדשות המדווחים.

המשתמש הגלובלי הממוצע משתף בכ־13 סיפורים בשבוע, ומקבל 26 סיפורים באמצעות קישורים משותפים.

45% מהשיתוף בידיעות חדשותיות מתבצע באמצעות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר; 30% מופצות באמצעות הדואר האלקטרוני ו־15% באמצעות מסרונים בסלולרי.

תגיות