אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאומי והפועלים משיקים שירות באמצעות טאבלטים בסניפים צילום: אי פי אי

לאומי והפועלים משיקים שירות באמצעות טאבלטים בסניפים

שני הבנקים הגדולים מציעים שירות ללקוחות הממתינים בתור בסניף באמצעות בנקאים המצוידים בטאבלטים

14.11.2010, 14:31 | תומר זלצר

זירת התחרות בין שני הבנקים הגדולים, בנק הפועלים ובנק לאומי, מתרחבת לשוק מחשבי הלוח (טאבלטים). הבוקר (א') הודיעו שני הבנקים על השקת שירות, במסגרתו עובר בנקאי המצויד בטאבלט בין לקוחות הממתינים בתור בסניף ומציע להם שירות מהיר.

בין הפעולות שהבנקאי מבצע בעבור הלקוח בעזרת הטאבלט: הפקדה לפיקדון או לחיסכון, הזמנה ומסירה של כרטיסי אשראי ופנקסי צ'קים והוראות קבע.

בנק הפועלים דיווח כי השירות על גבי ה-iPad החל בימים אלה בסניף בנתניה ובקרוב יורחב לסניפים נוספים. בבנק ציינו כי "השימוש במחשבי לוח יוכל לסייע לבנק גם לצורך היערכות למתן שירות בנקאי במצבי חירום לאומיים, כאשר קיימת מגבלה למתן שירותים בנקאיים באמצעות סניפי הבנק. במצבים כאלה ניתן יהיה להשתמש במחשבי הלוח לצורך מתן שירותים בנקאיים באתרים חלופיים שאינם בהכרח סניפי הבנק בכפוף להנחיות בנק ישראל".

במקביל, הודיע הבוקר בנק לאומי כי לאחר שסיים פיילוט בן חודש הוא משיק את שירות "לאומי Navigator". השירות כולל סיוע ללקוח בהתמצאות בסניף וכן ביצוע פעילויות בנקאיות מהירות באמצעות הטאבלט.

לדברי אייל בירן, ראש אגף לקוחות בחטיבה הבנקאית, "במהלך החודש האחרון נוסה השירות בסניף לאומי בנתניה, וכעת הוא מוכן להטמעה בסניפים נוספים. עד סוף 2011 השירות יפעל ב-30 סניפים ברחבי הארץ".

תגיות