אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סמנכ"ל השיווק של סלקום: "העדפנו להתמקד בהרחבת שירותים לסלולר ולא להפוך רק לצינור תקשורת" צילום: עמית שעל

סמנכ"ל השיווק של סלקום: "העדפנו להתמקד בהרחבת שירותים לסלולר ולא להפוך רק לצינור תקשורת"

עמוס שפירא בכנס סלקום מדיה: "הבחירה שלנו להתמקד במקומות בהם לניידות יש יתרון היא הסיבה להצלחה שלנו, ומציבה אותנו במקום טוב לקראת השינויים בשוק"

16.11.2010, 10:18 | גילעד נס
"הבחירה שלנו להתמקד במקומות בהם לניידות יש יתרון היא הסיבה להצלחה שלנו, ומציבה אותנו במקום טוב לקראת השינויים בשוק. בכל פרמטר אפשרי אנחנו החברה המובילה בשוק הסלולר בישראל" – כך אמר הבוקר מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, בכנס "סלקום מדיה", העוסק במוצרים עתידיים של רשתות הסלולר. "לא צריך כבר להוכיח שהלקוח לא רוצה להיות מחובר לקיר, והוא הוכיח זאת כאשר העביר את השימוש מהנייח לנייד בשיחות, במוזיקה, באינטרנט והוא יעשה זאת בשימושים עתידיים".

"סלקום גיבשה את האסטרטגיה שאתם רואים מיושמת כיום כבר ב-2007, ולמרות שאסטרטגיה בעידן המודרני נדרשת להשתנות באופן רציף, אנחנו ממשיכים לפי אותה אסטרטגיה", הוסיף סמנכ"ל השיווק של סלקום, עדי כהן.

עוד אמר כהן, "חברות הסלולר נדרשו להציג מענה לסטגנציה בהכנסות משיחות, איום מצד שירותי VOIP, והתחזיות לפיהן הסלולריות אמורות להפוך לצינור של אינטרנט, בעוד גופים אחרים מספקים תוכן. שתי האפשרויות שעמדו בפנינו היו לקבל את ההנחה שנהפוך רק לספקית של צינור תקשורת, ולהוסיף אליו צינורות תקשורת נוספים, כלומר להיכנס לאספקת אינטרנט ביתי, שיחות בטלפונים הביתיים אולי אפילו לטלוויזיה. האפשרות השנייה, שבה בחרנו, היתה להתמקד דווקא בתחום הסלולר ולהרחיב את השירותים שמוצעים עליו, כיוון שהרגשנו שיש לנו אפשרות לנצל סינרגיה גדולה יותר לעולם הסלולר והעולם הנייד בצורה שכזו".

לדבריו, המוצרים הצפויים להיות מושקים בקרוב כוללים מיזם בשם QPAY , שיאפשר לעסקים קטנים לחייב לקוחות על תכני פרימיום. השירות רלוונטי גם ללקוחות של חברות סלולר אחרות שירשמו אליו, והוא מצוי כיום בהרצה מול שותפים. בנוסף צפויה החברה להציע שירות העברת כספים מישראל לחו"ל בשם "סלקום דיירקט", המבוצע בשיתוף פעולה עם סיטיבנק.

בנוסף יושק בקרוב שיתוף פעולה עם רשת צומת ספרים שיאפשר לרכוש ספרים דיגיטליים לקריאה על גבי מכשירים שונים. החברה פועלת בתקופה האחרונה להקמת פורטל למפתחים חיצוניים, שיאפשר להם לקבל ממנה שירותים הקשורים לרשת, כדוגמת בילינג ושירותים מבוססי מיקום, על מנת להאיץ את תהליך הפיתוח של חברות המעוניינות להציע ישומים ושירותים על גבי הרשת של סלקום. הפורטל יעלה לאוויר בתחילת 2011.

תגיות