אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זינוק במכירות בשווקים המתעוררים הקפיץ את הרווח הנקי של היינץ צילום: בלומברג

זינוק במכירות בשווקים המתעוררים הקפיץ את הרווח הנקי של היינץ

יצרנית הקטשופ הגדולה בעולם דיווחה על עלייה של 8.6% ברווח נקי ל-251 מיליון דולר ברבעון השני - עלייה של 8.6% לעומת אשתקד

19.11.2010, 15:43 | בלומברג

היינץ, יצרנית הקטשופ הגדולה בעולם דיווחה על עלייה של 8.6% ברווח הנקי ברבעון השני הפיסקלי, שהייתה גבוהה מתחזיות האנליסטים, על רקע זינוק במכירות בשווקים המתעוררים. גם ברבעון הקודם דיווחה היינץ על עלייה ברווח הנקי.

הרווח הנקי טיפס ל-251.4 מיליון דולר, שהם 78 סנט למניה, מ-231.4 מיליון דולר, שהם 73 סנט למניה בתקופה המקבילה אשתקד. תחזיות האנליסטים עמדו על רווח של 76 סנט למניה.

וויליאם ג'ונסון, יו"ר ומנכ"ל החברה הגביר את הוצאות השיווק על מנת להעלות את המכירות של קטשופ הינץ ברחבי העולם, של שעועית בבריטניה ומשקאות ילדים בהודו. החברה השיקה גם אריזות גדולות יותר לקטשופ.

המכירות בשלושת החודשים שהסתיימו ב-27 באוקטובר נפלו ב-1.2% ל-2.61 מיליארד דולר, על רקע הפרשי מטבע. תחזיות האנליסטים עמדו על הכנסות של 2.66 מיליארד דולר.

סמנכ"ל הכספים ארט ווינקלבלאק אמר השבוע כי החברה מתכוונת לגרוף לפחות 20% מההכנסות שלה מהשווקים המתעוררים עד 2013, עלייה מ-15% השנה.

ווינקלבלאק אף ציין כי החברה תשקול "רכישה גדולה במידה וההזדמנות תתאים".

תגיות