אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גזית גלוב ישראל מצפה להכנסות של 20 מיליון שקל מקניון הבוטיק החדש בפארק צמרת

החברה חנכה היום את קניון "G צמרת", שייפתח רשמית בתחילת דצמבר. המנכ"ל רונן אשכנזי: "התמהיל של הקניון ייחודי"

21.11.2010, 15:00 | רוני קורן-דינר

חברת גזית גלוב ישראל השיקה היום (א') קניון חדש, G צמרת, בשכונת מגדלי היוקרה פארק צמרת בתל אביב. הקניון, הכולל שתי קומות מסחר וארבע קומות משרדים, ייפתח רשמית ב-1 בדצמבר.

גזית גלוב ישראל מדווחת על השקעה של 130 מיליון שקל בהקמת הקניון, על פני שטח כולל של 10,000 מ"ר ו-8,500 מ"ר חניה תת קרקעית.

המחיר למ"ר בקומות המסחר יעמוד על 120-80 דולר למ"ר, ו-50-35 דולר למ"ר בקומות המשרדים. רונן אשכנזי, מנכ"ל החברה, אמר באירוע ההשקה כי יעד ההכנסות עומד על 20 מיליון שקל בשנה.

G

 צמרת, הממותג כקניון בוטיק, מיועד לשרת את אוכלוסיית פארק צמרת, וכן את השכונות הצפוניות של תל אביב - בבלי, כוכב הצפון, מתחם כיכר המדינה ותל בנימין ברמת גן.

"המרכז עונה על הצרכים היומיומיים הנדרשים במרכז מסחרי שכונתי, אך התמהיל שלו ייחודי בכך שיש בו חנויות אופנה ועיצוב ייחודיות - בהן ששה מותגים שפותחים לראשונה סניף בישראל - וכן מרכז בילוי קולינרי וחברתי לקהל הפרטי והעסקי", אמר אשכנזי.

תמהיל העסקים בקניון יורכב מרשתות עוגן, לצד מעדניות, חנויות מעצבים ובתי קפה. בין 50 השוכרים בקניון ניתן למצוא את מגה, סופר־פארם, סניפי בנקאות פרטית של הפועלים ולאומי, סניף שלישי לבית הקפה רביבה וסיליה מרמת השרון, סניף ראשון למעצבת תכשיטי היוקרה איה עזריאלנט, טולמנ'ס, דרך היין ועוד.

את הקמת הפרויקט מנהלת חברת וקסמן-גוברין-גבע.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות