אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שינוי ארגוני בחוגלה קימברלי: מקימה 2 חטיבות שיתמקדו בלקוחות הקמעונאים

שינוי ארגוני בחוגלה קימברלי: מקימה 2 חטיבות שיתמקדו בלקוחות הקמעונאים

סמנכ"לית החברה טלי אורן תמונה לראש חטיבת רשתות שיווק, ומנהל החטיבה המוסדית יוסי לוי יעמוד בראש חטיבת לקוחות פרטיים

22.11.2010, 14:02 | אורנה יפת

התחרות בשוק מוצרי הצריכה שאינם מזון הולכת ומשתכללת, והיצרניות לא פוסקות מחיפוש אחר דרכים להעלות את הרווחיות.

על רקע תנאי השוק הללו מבצעת חברת חוגלה קימברלי בימים אלו שינוי ארגוני מקיף הכולל הקמת שתי חטיבות עסקיות שלא מתמקדות ישירות בצרכן, אלא בלקוח שהוא הקמעונאי: חטיבת רשתות שיווק וחטיבת לקוחות פרטיים (חנויות פרטיות).

החטיבות החדשות, שיפעלו כיחידות רווח והפסד נפרדות ועצמאיות, יתמקדו בניהול שיווק נקודות המכירה ויאפשרו להבין את הקונה, להתאים מבצעים, לשלוט בנראות ובתצוגה בשטח ולפתח מוצרים ייחודיים לרשתות.

סמנכ"ל השיווק טלי אורן תמונה למנכ"ל חטיבת רשתות השיווק, ומנהל החטיבה המוסדית יוסי לוי יעמוד בראש חטיבת הלקוחות הפרטיים.

חוגלה מובילה את שוק החיתולים עם המותג האגיס, אך מתחרתה פרוקטר אנד גמבל נלחמת בזירת המחיר וברשתות השיווק עם המוצר שלה - פמפרס. כך שכיום החיתולים הם מוצר לוס לידר (מוצר שהרשתות מוכרות בהפסד כדי למשוך קונים לחנות).

לאחרונה אף השיקה פרוקטר חיתול דק במיוחד בטכנולוגיה חדשה. לדברי מנכ"ל חוגלה ארי מלמוד, חוגלה תגיב בקרוב עם חדשנות משלה, אך אין לה כוונה להשיק מוצר זהה למתחרה ולגבות עליו פרמיית מחיר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות