אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט": יבואן פרארי במגעים לשת"פ עם אוטו דיל

בלעדי ל"כלכליסט": יבואן פרארי במגעים לשת"פ עם אוטו דיל

הרעיון העיקרי לשת"פ מתייחס לאספקתם של שירותי טרייד אין ללקוחות שירכשו מכוניות פרארי ויהיו מעוניינים להחזיר תמורתן את מכוניותיהן הישנות

24.11.2010, 13:05 | תומר הדר

אוטו דיל, זרוע הטרייד אין הרשמית של סוכנות מכוניות לים התיכון וצ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן ואאודי, קיימה לאחרונה מגעים עם קבוצת אלון, המחזיקה בזיכיון לשיווק מכוניות פרארי ומזראטי בישראל. כך נודע ל"כלכליסט".

במסגרת המגעים הועלו כמה אפשרויות לשיתוף פעולה בין קבוצת אלון ובין אוטו דיל, שהמרכזית שבהן מתייחסת לאספקתם של שירותי טרייד אין ללקוחות שירכשו מכוניות פרארי ויהיו מעוניינים להחזיר תמורתן את מכוניותיהן הישנות.

אוטו דיל, שמוכרת מדי חודש מאות מכוניות, שחלקן הגדול הן מדגמי יוקרה, נמנית על הגופים הבודדים בישראל שמסוגלים לטפל בתפעולו של מערך טרייד אין למכוניות פרארי ומזראטי. הסיבה לכך היא שרוב הרוכשים של מכוניות אלה, שמחירם צפוי להתחיל ביותר ממיליון שקלים, אינם משלמים עבור המכונית במזומן, אלא מעדיפים להביא את מכוניתם הישנה השווה בפני עצמו מאות אלפי שקלים.

אוטו דיל מתמחה בשיווקן של מכוניות יוקרה מהסוגים שלקוחות פרארי הפוטנציאליים עתידים להחזיר לטרייד אין. החזקת מערך טרייד אין למכוניות יוקרה אינה מהלך מובן מאליו. מדובר במכוניות שמאבדות מדי חודש אלפי ולעיתים עשרות אלפי שקלים ממחירן. כאשר מדובר בכמות גדולה של מכוניות, ההפסד החודשי יכול להגיע למיליוני שקלים.

מעבר לכך, גם לקוחותיהם של רכבי יוקרה משומשים דורשים התמחות מיוחדת. עם זאת, לעת עתה, נושא יבואן של מכוניות פרארי לישראל נתון בסימן שאלה. כפי שפורסם ב"כלכליסט", איש העסקים גד זאבי, שעתיד להקים ביחד עם קבוצת אלון חברה לשיווקן של מכוניות פרארי ומזראטי, מתמהמה בסגירת העסקה.

באוטו דיל סירבו להתייחס לדברים

תגיות