אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מרדוק לא לבד: גם ריצ'ארד ברנסון רוצה מגזין לאייפד צילום: בלומברג

מרדוק לא לבד: גם ריצ'ארד ברנסון רוצה מגזין לאייפד

בעלי תאגיד הענק וירג'ין מתכוון להשיק בשבוע הבא מגזין דיגיטלי "מהפכני" לטאבלט. בכך הוא צפוי להתחרות ישירות מול תאגיד ניוז קורפ

25.11.2010, 10:32 | עומר כביר
קרב מיליארדרים על האייפד? המיליארדר הבריטי ריצ'ארד ברנסון, בעלי תאגיד הענק וירג'ין, עתיד להשיק ביום שלישי הקרוב מגזין דיגיטלי לאייפד, הטאבלט הפופולרי של אפל. המגזין צפוי להתחרות ישירות במגזין דומה שאיל התקשורת, רופרט מרדוק, מתעתד להשיק בדצמבר - כפי שדיווחנו השבוע ב"דו"ח טכנולוגי".

לא הרבה ידוע על המגזין הצפוי של ברנסון, פרט לכך שביום שלישי תיערך בניו-יורק מסיבת עיתונאים, שבה ייחשף מוצר המכונה Project, שעוסק בתכני בידור, טיולים, עסקים, עיצוב ותרבות בינלאומית. לאחרונה הוזכר המיליארדר הבריטי כמי שעשוי להיכנס לתחום מפעילי הסלולר הווירטואלי בישראל. 

ברנסון. האימפריה תתרחב לאייפד, צילום: בלומברג ברנסון. האימפריה תתרחב לאייפד | צילום: בלומברג ברנסון. האימפריה תתרחב לאייפד, צילום: בלומברג

לפי דיווח בעיתון הבריטי "גארדיאן", בווירג'ין מתייחסים למיזם החדש כאל "מגזין מולטימדיה מהפכני". עם זאת, בבלוג הטכנולוגיה Mashable העריכו שייתכן ולא מדובר במגזין לציבור הרחב, אלא בכזה המיועד לנוסעים בטיסות של חברות התעופה בבעלות וירג'ין.

השקת מגזין דיגיטלי לאייפד צפויה להכניס את ברנסון ווירג'ין לעימות ישיר עם המיליארדר רופרט מרדוק ותאגיד ניוז קורפ שבבעלותו. לפי דיווחים, בימים אלו עומל מרדוק על השקת מגזין בתשלום לאייפד בלבד, שמכונה The Daily. השקת המגזין צפויה להתרחש בדצמבר, והוא יתבסס על צוות של כ-100 עיתונאים. בסך הכול השקיעו מרדוק במגזין כ-30 מיליון דולר, לפי הערכות.

תגיות