אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מותג המים פרייה יופץ על ידי יקבי בנימינה

מותג המים פרייה יופץ על ידי יקבי בנימינה

לאחרונה זכתה בנימינה גם בהפצת מותג המים המינרליים ויטל אף הוא בבעלות קבוצת נסטלה ווטרס

29.11.2010, 10:07 | אורנה יפת

יקבי בנימינה תחל להפיץ את מותג המים המינרליים פרייה (Perrier) מצרפת, השייך לקבוצת נסטלה ווטרס. ל"כלכליסט" נודע כי הקבוצה זכתה בזיכיון להפצת המותג שהופץ עד כה על ידי האחים שקד. על הפצת המותג התמודדו גם חברת טמפו והאחים שקד. לאחרונה זכתה בנימינה גם בהפצה של מותג המים המינרליים ויטל (Vittel), אף הוא בבעלות קבוצת נסטלה ווטרס. המותג פרייה, המשווק בבקבוקים ובפחיות, משתייך לקטגוריית מים מוגזים פרימיום והוא משווק בעיקר בשוק המוסדי - מסעדות, בתי קפה ומלונות. בעוד שבעולם המותג מוכר, בישראל הוא תופס נתח שוק מזערי, שכן מדובר במים מוגזים יקרים שנמכרים בעיקר במסעדות.

עם תחילת הפצת המותג ובנוסף להפצה של המים המינרליים פרייה, מחזקת בינימינה את כוחה בתחום המים מינרלים פרימיום, מוצרים שבישראל משווקים עד כה בעיקר בשוק המוסדי של מסעדות ובתי מלון. לא מן הנמנע כי בקרוב תתפוס קטגוריית המים פרימיום מקום על מדפי רשתות השיווק, שכן לאחרונה החלה יבואנית Evian, המותג המתחרה בוויטל, להחדיר אותו לרשתות השיווק. כמו כן, חברת יקבי בנימינה נמצאת בבעלות רשת השיווק חצי חינם, וצפויה להחדיר את מותגי המים שהיא משווקת גם לסניפים.לדברי אילן חסון, מנכ"ל קבוצת יקבי בינימינה, "קבלת זיכיון השיווק וההפצה הבלעדי של המותג פרייה לקבוצה היא בעלת חשיבות אסטרטגית ומהווה עוגן מרכזי לקבוצה".

תגיות