אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גליקמן-נטלר-סמסונוב יפרסם את גלוברנדס צילום: נמרוד גליקמן

גליקמן-נטלר-סמסונוב יפרסם את גלוברנדס

המשרד זכה בתקציב הפרסום של יבואנית ומפיצת מסטיק טריידנט וסיגריות פאל-מאל, ווינסטון וקנט. ההיקף - 1.5 מיליון שקל

29.11.2010, 15:24 | שלי פריצקר

משרד גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של חברת גלוברנדס, יבואנית ומפיצת מותג המסטיקים "טריידנט", לקראת השקתו בימים הקרובים בישראל.

את ההשקה ילווה קמפיין פרסומי בהיקף 1.5 מיליון שקלים תחת הקונספט של המסטיק הנמכר ביותר בעולם בגלל הטעם. הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה שהופק בחו"ל ודובב לעברית, פעילות ענפה באינטרנט ושילוט חוצות.

מסטיק טריידנט, המיוצר על ידי ענקית המזון קדבורי, הופץ עד היום בישראל במסגרת מוגבלת בגלל בעיית הכשרות, אך עתה הוא הוכשר לשיווק בכל רשתות המזון ובפיצוציות.

אתמול התפרסמה ב"כלכליסט" כתבה מקיפה על פעילותו של ירון גזית, האיש שהביא את יבואנית הסיגריות גלוברנדס בתוך עשור לנתח שוק של 25%.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות