אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט": רד בול עומדת לחתום על חוזה הפצה עם בינימינה ספיריט

בלעדי ל"כלכליסט": רד בול עומדת לחתום על חוזה הפצה עם בינימינה ספיריט

כפי שנחשף ב"כלכליסט", חברת משקאות האנרגיה נפרדה מהמפיצה דיפלומט, שבמקביל תמשיך לספק לה שירותים לוגיסטיים. בכך משלימה רד בול מהלך של רה ארגון שכולל מערכי הפצה נפרדים לשווקים השונים

30.11.2010, 15:11 | אורנה יפת

חברת משקאות האנרגיה רד בול עומדת לחתום בסוף השבוע על הסכם הפצה עם חברת בינמינה ספיריט. כך נודע ל"כלכליסט". על הפצת המותג התחרתה גם חברת הכרם.

העיסקה בין הצדדים כוללת הסכם הפצה בשני שווקים מרכזיים: השוק הקר (מסעדות, בתי מלון וברים) והשוק המאורגן שכולל את הרבוע כחול והרשתות הפרטיות, אבל לא כולל את רשת שופרסל. בשופרסל מוכרת רד בול ישירות למרלו"ג של הרשת כפי שהיא מוכרת לרשת חנויות הנוחות yellow.

במקביל, ממשיכה רד בול לעבוד עם דובק שמפיצה את המותג בשוק חנויות הנוחות, הפיצוציות והקיוסקים ועם דיפלומט שתמשיך לספק לה שירותים לוגיסטיים.

כפי שנחשף ב"כלכליסט", רד בול וחברת דיפלומט מסיימות את הסכם ההפצה ביניהם בסוף דצמבר והצדדים החליטו שלא לחדש אותו.

המהלך הנוכחי של רד בול משלים את הרה ארגון שעשתה החברה בישראל. הרה ארגון כלל התאמה של מפיצים לשווקים שונים, והקמת מערך קד"מ פנימי שיעבוד מול פיצוציות וחנויות נוחות. לרד בול גם מערך קד"מ ותיק שעובד מול ברים ופעיל בתחום חיי הלילה. פיצול מערכי ההפצה ומהלך הרה ארגון נועד להגביר את נוכחות רד בול בנקודות המכירה על מנת להחזיר לחברה נתחי שוק שאבדו בשנים האחרונות כתוצאה מתחלופת מפיצים.

ברד בול סירבו להגיב לידיעה.

תגיות