אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
 "16% מהחרדים עשו בשנה האחרונה קניות ברשת" צילום: צביקה טישלר

"16% מהחרדים עשו בשנה האחרונה קניות ברשת"

כך לדברי מנכ"לית מקאן קלצ'רס. איריס בק, מנכ"לית מקאן אריקסון: "רק מעטים ממצים את הפוטנציאל הגלום בפרסום למגזרים"

01.12.2010, 10:49 | שלי פריצקר

"16% מהחרדים עשו בשנה האחרונה קניות באינטרנט", כך גילתה אתמול נטשה שוקין, מנכ"לית חברת מקאן קלצ'רס, במהלך כנס של המרכז הישראלי לניהול שנערך בשיתוף החברה ועסק בשיווק ממוקד למגזרים החרדי, הרוסי והערבי.

בתחילת הכנס סיפרה מנכ"לית מקאן אריקסון ישראל, איריס בק, כי "רק 9% מעוגת הפרסום מופנית לטובת פרסום למגזרים, ורק מעטים ממצים את הפוטנציאל הגלום בהם".

שוקין תמכה בדבריה של בק והדגישה כי "כמות גדולה של צרכנים לא נכנסת כלל לתוכניות העבודה של רוב החברות. בכל המגזרים אוהבים לבלות ולצאת לשופינג, וקונים המון".

הסוציולוג עוז אלמוג מתח בכנס ביקורת על החברות הגדולות במשק ש"עושות מחקרים וסקרים, אבל לא באמת מבינות את המגזרים לעומק". הוא הפתיע כאשר טען כי "נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה על התעסוקה במגזר החרדי אינם נכונים. כיום יש מעמד ביניים גדול יותר ממה שמשערים בחברה החרדית, וירידה הדרגתית בכוחו של הממסד הרבני”. לדבריו, האינטרנט מזעזע את המגזר ו"החרדים נכנסים גם לפייסבוק בהדרגה”.

הרב ישראל אייכלר דיבר על כך שהסטיגמות הקיימות בתקשורת ובפוליטיקה על המגזר החרדי אינן נכונות, וכי "אם רוצים להבין אותו באמת, צריך להבין את המשפחה שעדיין תופסת בו מקום מרכזי". עוד הוסיף כי החרדים אמנם מבלים שעות ארוכות בשיטוט ברשת, אבל במקביל נעשה ניסיון "ליצור מערכות מרכזיות שיאפשרו להתנזר מכל הזבל והרוע".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות