אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקלה חסרת תקדים ברשת סלקום - שפירא מכנס מסיבת עיתונאים

תקלה חסרת תקדים ברשת סלקום - שפירא מכנס מסיבת עיתונאים

לקוחות חברת הסלולר לא מצליחים לבצע שיחות יוצאות וגם לא לקבל שיחות נכנסות ברוב חלקי הארץ. סלקום: תקלה מסוג זה, בליבת המערכת, לא קרתה עד היום ברשת הסלולרית. בשלב זה לא יודעים בחברה להעריך מתי תתוקן התקלה

01.12.2010, 11:54 | גילעד נס וסופי שולמן

תקלה חמורה מורגשת בשעה האחרונה ברשת סלקום ברוב חלקי הארץ. לקוחות חברת הסלולר לא מצליחים לבצע שיחות יוצאות וגם לא לקבל שיחות נכנסות. בנוסף, קיים קושי במשלוח הודעות sms. התקלה היא הן אצל הלקוחות הפרטיים והן הלקוחות העסקיים.

התקלה לא משויכת לאנטנות אלא לליבת הרשת, ובחברה פועלים בשעות האחרונות בכדי לאתר את התקלה המדויקת ולתקנה.

מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, יערוך תדרוך לעיתונאים בנושא בשעה 16:50.

בסלקום מציינים כי פגיעה בליבת הרשת משולה לפגיעה באבי העורקים וכי תקלה מסוג זה לא קרתה עד היום ברשת הסלולרית. בשלב זה לא יודעים בחברה להעריך מתי תתוקן התקלה, אך מוסיפים כי בשעה האחרונה יש שיפור מסויים ועלייה קלה בתעבורה ברשת. חלק מהלקוחות מצליחים להוציא שיחות ולקבל שיחות נכנסות לסירוגין.

מטופל בדרגים הגבוהים ביותר

בתוך כך, בסלקום טוענים כי רק השירות הסלולרי נפגע מהתקלה, ואילו הלקוחות העסקיים של החברה, העושים שימוש בשירותי הטלפוניה הקוויים שלה, ממשיכים בפעילות סדירה.

כמו כן, בחברה טוענים כי ניתן לשלוח ולקבל הודעות sms, אם כי לקוחות רבים חווים קשיים בנושא זה בשעות האחרונות עקב העומס המוטל על הרשת בעקבות התקלה.

"קיים קושי זמני בקבלה והוצאת שיחות אצל חלק מהלקוחות. אנו פועלים כעת להשבת השירות התקין בזמן הקצר ביותר", נמסר מהחברה. גורמים המקורבים לסלקום מציינים כי התקלה מטופלת בדרגים הגבוהים ביותר.

נציין כי נכון לסוף ספטמבר 2010 היו לסלקום 3.376 מיליון לקוחות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
אהבתי את סוף הכתבה
"נציין כי נכון לסוף ספטמבר 2010 היו לסלקום 3.376 מיליון לקוחות. " אחרי מה שקרה לסלקום היום, אין להתפלא אם יהיו לה פחות. תקלות לא קורות סתם. משהו בטח פישל. סלקום צריכה לשאול את עצמה מדוע זה קרה ? אולי צריך למצוא מחליף לשפירא. תזכרו שלכל חברה יש תחליף.
יונתן , רמת אביב  |  01.12.10
11.
מה היה קורה בברלין לעומת זאת?
עשר דק' אחרי שהסתבר שישנה תקלה. הוריד מכבודו מנכ"ל טי-מובייל וצלצל למתחרה שיאפשר שימוש ברשת החברה שלו. נעשה ניתוב לכל השיחות. בשל הניתוב לא ניתן היה לבצע "סיכום חיוב" לקווי טי-מובייל. ואף על פי שהלקוחות בעצם הרוויחו מהתקלה שירות חינמי ליממה, ואף על פי שהמנכ"ל היה צריך להוריד מכבודו, טי-מובייל היא החברה הגדולה והחזקה ביותר במדינה. מוסר השכל? מישו? =)
אנג'ל  |  01.12.10
לכל התגובות