סקייפ מגייסת עובדים כדי להיכנס לתחומים חדשים
עם האטת הצמיחה בהיקף משתמשי תוכנת השיחות, החברה מנסה להרחיב אופקים. בתכנון: התמקדות בסלולר וברשתות חברתיות
בימים האחרונים אישרה סקייפ כי היא מגייסת 30-20 עובדים למרכז הפיתוח החדש שלה בעמק הסיליקון, שיתמקדו באפליקציות לאייפון ולאייפד. בנוסף, החברה פרסמה באתרה מודעת דרושים הנוגעת למפתחים ולמנהלי מוצר, לתחום המכונה "Skype for Web" ו-"Video on Platform".
גיוסים אלה מעידים על כוונתה של סקייפ להתרחב מעבר לבסיס המוצק שלה, תוכנה צרכנית המותקנת על המחשב האישי, ולהפוך לפלטפורמה לתקשורת ושיחות וידאו המשתלבת באתרים או במכשירי אלקטרוניקה צרכניים, החל מטלפונים סלולריים ועד טלוויזיות. דוברת החברה מסרה לגיגה-אום כי היא גייסה כמעט 80 מהנדסים בתחום זה מאז שנת 2009. סקייפ אף ציינה כי היא מוכנה להציע משכורות גבוהות מהממוצע כדי למשוך עובדים - בהתאם למגמה המתגברת בהייטק.
סקייפ הבהירה מספר פעמים כי היא מעוניינת להכנס לשוק העסקי, תחום שנשלט כרגע על ידי יצרניות טלפוניה וציוד תקשורת מסורתיות, כמו סיסקו, ועל ידי Lync של מיקרוסופט - הגירסה האחרונה של מערכת ה-Live Communication Server שלה.
על פי הערכות אנליסטים, שאיפות ההתרחבות של סקייפ נובעות מצמיחה איטית בתחומים שבהם היא פועלת כרגע, אשר דורשת התרחבות לשווקים חדשים - כמו 600 מיליון משתמשי פייסבוק. שתי החברות עובדות בשיתוף פעולה: כשהגירסה האחרונה של תוכנת סקייפ מתחברת לרשימת החברים בפייסבוק, ובקוד האתר של הרשת החברתית נראו סימנים שלפיהם פייסבוק עובדת על שילוב רשימת אנשי הקשר של סקייפ בשירות הצ'ט המובנה.
תגובה אחת לכתיבת תגובה