אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הוניגמן קידס קיבלה את הזיכיון לשווק את פרטי האופנה של ג'סטין ביבר צילום: טל טרי

הוניגמן קידס קיבלה את הזיכיון לשווק את פרטי האופנה של ג'סטין ביבר

בעלי הרשת: "אנו שמחים להעניק לקהל היעד הצעיר את האפשרות ללבוש פריטי לבוש אופנתיים של דמות נערצת ואהובה כמו ג'סטין ביבר"

13.12.2010, 10:11 | מערכת כלכליסט

רשת הוניגמן קידס זכתה בזיכיון הבלעדי בישראל על זכויות המותג של הזמר ג'סטין ביבר. פריטי האופנה של הכוכב ישווקו ב-56 סניפי הרשת.

לדברי מיכה ויעקב הוניגמן: "אנו שמחים להעניק לקהל היעד הצעיר של המותג הוניגמן קידס את האפשרות ללבוש פריטי לבוש אופנתיים המעוצבים בהדפסים של דמות נערצת ואהובה כמו ג'סטין ביבר וליהנות ממושא הערצתם יחד עם מעריצי הזמר ברחבי העולם".

ביבר, בן ה-16, הוא זמר פופ ו-R&B מהנערצים בעולם. הוא נולד בקנדה, בגיל 12 החל ללמוד בעצמו לנגן על פסנתר, גיטרה, תופים וחצוצרה ובגיל 13 החל לפרסם סרטונים באתר YouTube בהם הוא שר גרסאות כיסוי לשירים של זמרים מוכרים. מנהל שיווק ראה את הסרטונים שלו ברשת והטיס אותו לארה"ב, שם פגש את זמר הרית'ם אנד בלוז, אשר שהחתים אותו בחברת התקליטים שבבעלותו. ב-2009 הוציא ביבר את אלבומו הראשון "My world" שהכיל להיטים רבים וזכה להכרה בינלאומית, השנה הוציא ביבר את אלבומו השני "My world 2.0", המשך לאלבום הראשון שזכה להצלחה דומה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות