אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
משרד הפרסום אברהם יקדם את שירותי הענן של חברת טריפל סי צילום: shutterstock

משרד הפרסום אברהם יקדם את שירותי הענן של חברת טריפל סי

התקציב מוערך בשני מיליון דולר. המשרד יהיה אחראי על עיצוב ופיתוח השפה הפרסומית ומיצוב המותג בקרב קהל המטרה

14.12.2010, 10:13 | מערכת כלכליסט

חברת טריפל סי, בעלת הענן הציבורי הגדול ביותר בישראל, בחרה במשרד פרסום אברהם, לקידום שירותי הענן שלה, בקרב הציבור הרחב. משרד פרסום אברהם יהיה אחראי על עיצוב ופיתוח השפה הפרסומית ומיצוב המותג בקרב קהל המטרה. בנוסף, הצטרפה החברה לאחרונה גם למגרש ספקיות האינטרנט בישראל, וכבר מחוללת מהפכות בשוק. מדובר בקמפיין רחב במיוחד, בהיקף של כשני מיליון דולר, שיכלול פרסום באמצעי מדיה מגוונים, על פני השנה הקרובה.

מחשוב ענן הינו אוסף משאבים הכולל מחשבים, תשתיות, תקשורת, מערכות הפעלה ויישומים, המוצעים לכל לקוח, על פי דרישה - כשירות. על השירות משלם הלקוח לפי השימוש בפועל. הענן הציבורי של טריפל סי מבוסס על מרכז הנתונים (Data Center) הגדול והמתקדם ביותר בארץ. הענן הציבורי מאפשר להזמין שירותי מחשוב, באמצעות האינטרנט, באופן אוטומטי ומאפשר גישה נוחה יותר למידע, מכל מקום – גם דרך התקנים ניידים, כמו טלפונים סלולאריים חכמים.

מנכ"ל טריפל סי, רמי נחום: "שירותי הענן הם העתיד. לאחר הקמת התשתית והקמת מאגר לקוחות מכובד, אנו עוברים לשלב בניית האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית, תוך הבנה ברורה שבתוך תקופה קצרה רוב הפעילות המחשוב - לארגונים קטנים וגדולים כאחד - יסופקו ברשת (בענן), וטריפל סי תהיה זו שתוביל את התחום".

ממשרד פרסום אברהם נמסר: "אנו שמחים מאוד על הבחירה של טריפל סי בנו. אנו מאמינים כי בכוחות משותפים נוכל למצב אותה כשחקנית מרכזית בשוק מחשוב הענן והאינטרנט, במגזר הפרטי והעסקי".

תגיות