אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עובדי אלישרא פותחים בשיבושים: אלביט רוצה לפרק את החברה

עובדי אלישרא פותחים בשיבושים: אלביט רוצה לפרק את החברה

עובדי אלישרא טוענים כי ההנהלה מתכננת להעביר את החטיבה הימית ואת מחלקת המודיעין מבני ברק לחולון, וזאת בניגוד להסכם עם העובדים שקבע כי המפעל כולו יועבר לחולון

18.12.2010, 23:40 | נעמה סיקולר

עובדי אלישרא הודיעו בסוף השבוע כי יחלו מחר לשבש את העבודה במפעל ולקיים אסיפות הסברה. לטענתם, ההנהלה מתכננת להעביר שתי מחלקות של אלישרא למפעל אחר שלה, ובכך להתחיל בפירוק החברה.

עובדי אלישרא טוענים כי ההנהלה, שבשליטת אלביט מערכות(70%) והתעשייה האווירית (30%), מתכננת להעביר את החטיבה הימית ואת מחלקת המודיעין מבני ברק לחולון, וזאת בניגוד להסכם עם העובדים שקבע כי המפעל כולו יועבר לחולון.

לטענת העובדים, אלישרא כלל לא החלה בבניית מתחם ייעודי לחברה בחולון, ואפילו לא הגישה תוכניות בנייה. בנוסף, העובדים טוענים כי ההנהלה מסרבת לשלם להם תוספת שכר ומונעת קידומים ומענקים לעובדים, למרות שורת עסקאות שחתמה לאחרונה. ההסתדרות במרחב רמת גן ובני ברק תומכת בדרישות העובדים.

באלביט מערכות ובאלישרא סירבו להגיב.  

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
האמת קצת אחרת
ההידרדרות של אלישרא החלה עם מכירתה לתע"א במחיר מופקע שלא שיקף את שוויה האמיתי. חברו לכך כל מנהליה הבכירים. אחרי שהנהלת תע"א שילמה את המחיר על כך וקרת בסוף הלך הביתה, קנתה אלביט מכור 70 אחוז הנותרים במחיר חיסול, הנהלת כור לקחה הכסף וברחה. משרד הבטחון עושה ועשה המון כדי שהחברה תשרוד ואכן קיבלו הרבה הזמנות לאחרונה. כל צמרת השיווק של החברה מח"א ומפא"ת. המעבר לחולון הומצא ע"י מנהלי אלישרא עצמם כשלחצו לאחד את תחום הל"א הקרקעי והימי של תדיראן מערכות עם זה של אלישרא, בסוף ירד כנראה האסימון והחליטו באמת לאחד, רק מה , בחולון- בתדיראן. זו הסכנה של מי שרוצה לבלוע ובסוף נבלע. אלישרא יושבת על נכסים מושכרים יקרים מאד ובינתיים יש מתחם ריק, אז אפשר להבין את הנהלת אלביט. מסכנים באמת העובדים שנתנו את מיטב שנותיהם וסבלו שחיקת שכר ופנסיה איומה בעוד שהמנהלים שלה כל השנים משומנים במשכורות שמנות (50-100) ובונוסים שמנים. אם העובדים רוצים לנצח פה שיצאו לשביתה כוללת וכואבת שתיכאב לאלביט במניה שרק התחילה להתאושש. ael כבר לא לעניין ולא אפשרית מכירה.
עומד מהצד  |  20.12.10
2.
חבל, חברה מפוארת שהולכת ונגמרת. עצוב.
זו חברה עם עבר מפואר מאוד, חברה שעשתה דברים גדולים למען פיתוח הטכנולוגיה הצבאית למען צה"ל ולמען מדינות ידידותיות אחרות. חברה שהביאה הרבה כבוד למדינה. עצוב לראות שעכשיו המתחרים שלה מנסים לרוקן אותה מתוכן בכוח ולהפוך אותה לארנק המזומנים שלהם באופן ציני ואכזרי, על גב העובדים המסורים שבנו אותה במשך עשרות שנים בזיעת אפם. פעם אלישרא היתה בית, מקום שאנשים גאים להיות חלק ממנו, מקום שהעובדים בו גאים לתת את הנשמה ואת הלב ולעבוד קשה כדי לקצור הצלחות. בשנים האחרונות החברה הזאת הפכה להיות סחורה בורסאית שנזרקת מיד ליד, והולכת ונהרסת ע"י כל מיני אנשים שטובת חברת אלישרא וטובת המדינה לא ממש בראש סדר העדיפויות שלהם. זרקו הביתה עובדים שנתנו את כל השנים הטובות שלהם למען החברה, פשוט עצוב לראות מה שהולך שם לאחרונה. אולי הגיע הזמן שחברת A.E.L. האמריקאית שהקימה את חברת ההייטק הנפלאה הזאת תקנה אותה בחזרה ותחזיר אותה לפסים של שפיות והצלחה.
יאיר , דרום  |  19.12.10
1.
כשראיתי את תמונת מנכ"ל אלישרא, נזכרתי בהסטוריה של האיש הזה
לא ראיתי חברה שבה היה מנכ"ל שהצליחה ושגשגה להיפך, רק חברות כושלות, שהתדרדרו עוד יותר ישר אחרי שפרש הלך כמדומני לתעש ונתקל גם שם עם העובדים גם כאן אין לו שיח עם העובדים הוא מאותם טייסים טובים ותו לא, הטעות הקלאסית של קידום טייסים טובים לתפקידי ניהול, לאנשים שלא רק שאין להם יכולת כזאת גם התקשורת הבינאישית שלהם לא מתאימה לזה\ כי הם מרגישים מורמים מהיתר
19.12.10