אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קומסקור: צעיר? יש סיכוי טוב שלא בדקת מיילים היום צילום: shuterstock

קומסקור: צעיר? יש סיכוי טוב שלא בדקת מיילים היום

לפי סקר חדש, מגמת הירידה בשימוש בדואר אלקטרוני חזקה במיוחד בקרב בני 17-12. אז למה כן לבדוק את התיבה? כדי לראות מה ההורים או הבוסים שלחו

21.12.2010, 13:55 | סוכנויות הידיעות

סימנים שאתם זקנים: אתם עדיין צופים בסרטים בווידיאו, מקשיבים לתקליטים, ו... בודקים דואר אלקטרוני. סקר שערכה חברת המדידה קומסקור מאשר את דבריו של מארק צוקרברג בעת השקת שירות התקשורת של פייסבוק, על הירידה בשימוש במייל בקרב צעירים.

לפי הנתונים, מספר הגולשים בארצות הברית לשירותי הדואר האלקטרוני הגדולים שם, כמו יאהו או הוטמייל, נמצא בירידה מתמדת. מאז נובמבר 2009 נרשמה ירידה של 6% בביקורי הגולשים. בקרב 17-12 המגמה הזאת היתה חדה בהרבה, ועמדה על 18%. השירות היחיד שרשם התחזקות הוא ג'ימייל של גוגל.

ב"ניו יורק טיימס" נכתב כי צעירים רבים מודים שהם ממשיכים לבדוק באופן קבוע את תיבת הדואר שלהם, מכיוון שההורים, המורים והבוסים משתמשים בשיטת תקשורת זו. הצעירים עצמם מתלוננים שהדואר האלקטרוני מצריך תהליך ארוך יחסית של כניסה לחשבון, הקלדת שורת נושא, שליחת ההודעה והמתנה לתשובה, שלפעמים אורכת כמה שעות לתשובה.

שירות התקשורת של פייסבוק, שאותו סקרנו לאחרונה ב"כלכליסט", מנסה לפתור כמה מהבעיות האלה: בחברה החליטו לבטל את שורת הנושא, לאחר שהמחקר שערכו קבע שלרוב היא נותרת ריק, או מכיל רק מילה אחת כמו Hi. בשירות של הרשת החברתית גם לא מופיעות השורות "העתק" (cc) ו"העתק מוסתר" (bcc). לחיצה על אנטר שולחת את ההודעה באופן מיידי, בדומה יותר להודעות מיידיות ופחות לדואר האלקטרוני. לדברי בכירים בחברה, השינויים נועדו להקהל על המשתמשים לנהל שיחה מיידית.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות