אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הנשק של חוגלה: חיתול כותנה

הנשק של חוגלה: חיתול כותנה

החברה השיקה אתמול חיתול חדש תחת המותג האגיס, שיתמודד מול החיתול הדק שפרוקטר השיקה לאחרונה במותג פמפרס

22.12.2010, 11:46 | אורנה יפת

חוגלה קימברלי אינה משאירה את זירת החיתולים למתחרה פרוקטר אנד גמבל, ומשיקה תחת המותג האגיס חיתול בעל מעטפת כותנה אורגנית וגיזרה ייחודית. בפיתוח ובהשקת הסדרה החדשה השקיעה חוגלה 30 מיליון שקל.

ההשקה היא תגובה למהלך של פרוקטר, שהשיקה בנובמבר חיתול דק במיוחד בטכנולוגיית דריי מקס, תחת סדרת החיתולים הלבנה פרימיום קר, שהוחלפה בסדרת המוצרים החדשה.

הסדרה החדשה תשווק ללא תוספת מחיר, וזאת בניגוד לארה"ב ואירופה, שם הושק החיתול ונמכר בתוספת מחיר של 40%. למרות ההשקעה הכספית הגבוהה, בשל מלחמת המחירים מול פרוקטר, חוגלה איננה יכולה להעלות מחירים לצרכן, כדי לא להפסיד נתחי שוק לטובת המתחרה. בשנה שעברה ניסתה חוגלה להעלות ב־5% את מחיר החיתולים לצרכן, עקב התייקרות חומרי הגלם, אך המתחרה לא הגיבה בצעד דומה, מה שאילץ את חוגלה להשאיר את המחיר על כנו.

המחיר המומלץ לצרכן של האגיס ופמפרס נע סביב 70 שקל, אך מדובר במוצר שבשנים האחרונות הפך ללוס לידר ברשתות הפארם והשיווק, בשל התחרות בין היצרנים ובין הרשתות, והוא נמכר בקביעות סביב 40–50 שקל.

תגיות