אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עלייה של 15.4% במכירות המקוונות לחגים בארה"ב צילום: בלומברג

עלייה של 15.4% במכירות המקוונות לחגים בארה"ב

לפי דו"ח של ספנדינגפולס, המכירות הסתכמו ב-36.4 מיליארד דולר מאז סוף אוקטובר. חמישית מהמוצרים שנמכרו - בתחום האופנה

24.12.2010, 10:13 | סוכנויות הידיעות

המכירות המקוונות בארה"ב עלו ב-15.4% ל-36.4 מיליארד דולר לרגל עונת החגים, לפי דו"ח של ספנדינגפולס שפורסם אתמול.

המכירות המקוונות רשמו צמיחה בשיעור דו-ספרתי בששה מתוך שבעת השבועות מאז ה-31 באוקטובר.

"המסחר המקוון מהווה כיום נתח הרבה יותר גדול מסך המכירות הקמעונאיות בהשוואה ללפני כמה שנים", אמר מייקל מק'נמארה מספנדינגפולס.

את העליות הוביל תחום האופנה, שבו המכירות המקוונות היוו 18.8% מסך המכירות בקטגוריה, לעומת 16.9% ב-2009. גם למוצרי אלקטרוניקה נרשמה עלייה משמעותית.

תגיות