אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
וול מארט מתרחבת בשוק הסיני: השקיעה בחברת מכירות באינטרנט במדינה צילום: בלומברג

וול מארט מתרחבת בשוק הסיני: השקיעה בחברת מכירות באינטרנט במדינה

ענקית הקמעונאות היא אחת משש משקיעות ב-360buy, חברת מכירות מוצרי מדיה ואלטרוניקה באינטרנט, הגדולה מסוגה בסין

24.12.2010, 22:23 | סוכנויות הידיעות
ענקית הקמעונאות וול מארט השקיעה בחברת המכירות באינטרנט של מוצרי אלקטרוניקה ומדיה הגדולה ביותר בסין, במאמץ להרחיב את עסקיה ולהגיע ליותר צרכנים סיניים.

חברת המכירות באינטרנט הסינית, 360buy Jingdong Mall, גייסה מימון של 500 מיליון דולר משישה שותפים אסטרטגיים, ביניהם וול מארט, כך מסר דובר החברה היום (ו').

סכום ההשקעה של וול מארט לא פורסם אך החברה הייתה להוטה להיכנס לשוק הצרכנים ממעמד הביניים בסין, ומוקדם יותר השנה השיקה את אתר הקניות באינטרנט בסין של חנויות "קלאב סאם" של הרשת.

"זה מהלך חכם מבחינת וול מארט מכיוון ש-360buy, לדעתי, היא אחת החברות למכירות לצרכנים באינטרנט הטובה ביותר בסין כיום", אמר מייקל קלנדנין, מנהל חברת מחקר טכנולוגי לסוכנויות הידיעות.

מנכ"ל 360buy, ליו קיאנגדונג אמר במסיבת עיתונאים אתמול שהמימון ינוצל לבניית מרכזים לוגיסטיים בסין.

שוק המסחר באינטרנט בסין הוא תחרותי ביותר, ו-360buy מתחרה מול החברות המובילות בשוק, טאובאו (Taobao) ודנגדנג (Dangdang) הסינית. ברבעון השלישי ל-360buy היה נתח של 14.1% משוק המסחר באינטרנט של מכירות עסק לצרכן (B2C) בעוד שלדנגדנג היה נתח שוק של 3.7% בלבד, זאת לפי מידע שסיפקה אנאלאזיס אינטרנשיונל לסוכנויות הידיעות.

תגיות