אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שרה לי מכרה את מותגי הניקיון שלה ב-50 מיליון דולר צילום: בלומברג

שרה לי מכרה את מותגי הניקיון שלה ב-50 מיליון דולר

החברה מצטמצמת למוצרי מזון בלבד; כבר מכרה את מותג מוצרי הטיפוח שלה ליוניליבר ואת מותג מטהרי האוויר לפרוקטר אנד גמבל

29.12.2010, 19:02 | סוכונוית הידיעות
חברת שרה לי (Sara Lee) הודיעה היום (ד') כי הגיעה להסכם למכירת מותגי הניקיון שלה ווייט קינג (White King) וג'נולה קלינינג (Janola Cleaning) לסימקס הולדינג האוסטרלית (Symex Holdings of Australia) תמורת 50 מיליון דולר.

זוהי אמנם עסקה קטנה יחסית, אך היא חלק ממאמץ של חברת שרה לי לצמצם את עסקיה למכירת מזון מוצרי בלבד.

בתחילת דצמבר, סגרה שרה לי עסקה של 2.5 מיליארד דולר למכירת עסקי מוצרי טיפוח הגוף של החברה ליונילבר. פרוקטר אנד גמבל רכזה את מותג מטהרי האוויר של החברה אמבי פור (Ambi Pur) תמורת 240 מיליון דולר. סך הכל כל המכירות צפויות לשאת רווח לפני מס של כ-2.5 מיליארד דולר, כך מסרה היום שרה לי לסוכנויות הידיעות.

מוקדם יותר החודש דיווחו סוכנויות הידיעות כי המשא ומתן של שרה לי לגבי מכירה פוטנציאלית לחברה הברזילאית JBS התפוצץ עקב אי הסכמה לגבי המחיר. הדיונים נמשכו מספר חודשים והחלו לאחר שמנכ"לית החברה, ברנדה סי בארנס התפטרה באוגוסט עקב סיבות רפואיות.

תגיות