אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מחקר: פייסבוק - האתר עם מספר הכניסות הגבוה ביותר בארה"ב צילום: בלומברג

מחקר: פייסבוק - האתר עם מספר הכניסות הגבוה ביותר בארה"ב

אתר המעקב Hitwise מדווח כי לראשונה עקפה הרשת החברתית את גוגל במספר הביקורים בקרב הגולשים האמריקאים, והגיעה ל-8.95% מכלל הכניסות בין החודשים ינואר לנובמבר 2010. אחריהן בדירוג - יאהו ואתרי מיקרוסופט

30.12.2010, 10:29 | יוסי גורביץ
פייסבוק ממשיכה לכבוש את הרשת: אתר המעקב Hitwise דיווח אמש (ד') כי הרשת החברתית הפופולרית השיגה יעד נוסף, ועקפה את גוגל במספר הכניסות אליה בארה"ב, בחודשים ינואר-נובמבר 2010. בכך הפכה הרשת החברתית לאתר עם היקף הביקורים הגבוה ביותר בשוק האמריקאי.

לפי הנתונים, שיעור הכניסות לפייסבוק בארה"ב עמד על 8.95% מכלל הביקורים באתרים, בעוד הנתון המקביל בגוגל עמד על 7.19% בלבד . עם זאת, שיעור הכניסות לאתר הוידיאו יוטיוב, השייך לגוגל, עמד על 2.65%. ביחד עם יוטיוב מגיעה גוגל ל-9.84% מכלל הביקורים - ועוקפת בכאחוז את פייסבוק.

אתרי יאהו השונים מקבלים 8.12% מהכניסות: למקום השלישי והרביעי בדירוג מגיע האתר המרכזי של יאהו ושירות המייל שלה, ושירות החיפוש זוכה למקום התשיעי. 

הכניסה למשרדי פייסבוק בפאלו אלטו, צילום: בלומברג הכניסה למשרדי פייסבוק בפאלו אלטו | צילום: בלומברג הכניסה למשרדי פייסבוק בפאלו אלטו, צילום: בלומברג

במקום החמישי בדירוג ניתן למצוא את יוטיוב, בשישי את msn.com של מיקרוסופט, ואחר כך את הרשת החברתית המידרדרת של רופרט מרדוק, Myspace. שירות הדואר האלקטרוני של מיקרוסופט מגיע למקום השמיני, ומנוע החיפוש שלה, בינג, סוגר את רשימת עשרת האתרים הנצפים ביותר.

ב-Hitwise מציינים כי מילת החיפוש הנפוצה ביותר ב-2010 היתה "פייסבוק", כשמיד אחריה “Facebook Login”. יוטיוב מגיעה למקום השלישי במדד זה, ואחריה Craigslist ו-Myspace.

נתוני חברת המחקר ComScore על השוק העולמי, שפורסמו שלשום, הראו כי מבחינת גולשים ייחודיים (יוניקים) מגיעה פייסבוק למקום השלישי בעולם, אחרי גוגל ואתרי מיקרוסופט. מספר המבקרים בפייסבוק בנובמבר עמד על 648 מיליון משתמשים. בשוק האמריקאי יאהו עדיין מובילה מבחינת גולשים ייחודיים.

תגיות