אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאחר המיזוג: בחודש מאי יושלם מיתוג קונטיננטל בישראל כיונייטד צילום: חורחה נובומינסקי

לאחר המיזוג: בחודש מאי יושלם מיתוג קונטיננטל בישראל כיונייטד

כך מסר סגן נשיא החברה למכירות בקווים הטראנס-אטלנטיים, במזרח התיכון ובהודו, בביקור בישראל. במסגרת המיזוג שונה שם החברה ליונייטד, ומנגד נותר סמל הגלובוס של קונטיננטל על זנב המטוס

09.01.2011, 15:39 | יסמין גיל

בחודש מאי צפויה חברת התעופה קונטיננטל להשלים את מיתוגה בישראל תחת השם יונייטד, בהמשך להליך המיזוג בין שתי החברות האמריקאיות שנחתם באוקטובר 2010 - כך נמסר הבוקר (א') במהלך מסיבת עיתונאים שקיימה נציגות החברה בישראל, בנוכחות צ'ארלס מ. דאנקן, סגן נשיא החברה למכירות בקווים הטראנס-אטלנטיים, במזרח התיכון ובהודו.

במסגרת המיזוג שונה שם החברה המשותפת ל'יונייטד', ומנגד נותר סמל הגלובוס של קונטיננטל על זנב המטוסים. בינתיים פועלים בחברה המשותפת כדי לתאם בין פעולות מערכות השיווק ונהלי העבודה בנמלי התעופה השונים, כמו גם לצבוע את מאות מטוסי החברה, לשנות את מדי הדיילים וכמובן, את הלוגו. בישראל כמו גם בחלקים נרחבים בעולם, המועד להשלמת פעולות אלה נקבע למאי.

"האתגר שלנו הוא לחנך את השוק שקונטיננטל הופכת ליונייטד", אמר דאנקן, "מלבד השם לא ישתנה דבר, לא המוצר ולא החוזים מול סוכני הנסיעות. בשווקים שבהם פועלות שתי חברות התעופה, קונטיננטל ויונייטד, הליך המיתוג יותר מורכב. כאן בישראל יש לנו פחות עבודה כי יונייטד לא טסה לכאן. מנגד, זה גם אתגר עבורנו בגלל שהמותג יונייטד פחות מוכר". מטוסים של קונטיננטל שממותגים בשם 'יונייטד' כבר מגיעים לישראל בחודשים האחרונים.

לדברי דאנקן, החברה שמפעילה שתי טיסות יומיות לכיוון בין תל אביב לניו יורק, לא מתכננת בשלב זה להגדיל את התדירויות או להוסיף יעדים בין ארה"ב וישראל: "יהיה גידול בשוק הישראלי, אבל לא בשנה הזאת. יש פה פוטנציאל, זה שוק בצמיחה, אבל כרגע אנחנו פחות דואגים לנתח השוק שלנו ויותר לרווחיות".

בתוך כך, אבי פרידמן, מנהל (country manager) קונטיננטל בישראל, קודם לתפקיד מנכ"ל (managing director) בישראל. מהחברה נמסר כי הסמכויות נותרו כפי שהן, אולם מדובר בקידום דרגה במסגרת החברה הממוזגת, שרק ארבעה אנשים זכו בו עד כה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות