אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יהושע TBWA זכה בתקציב הדיגיטל של טוטו ווינר

יהושע TBWA זכה בתקציב הדיגיטל של טוטו ווינר

מדובר בתקציב הגדול בענף האינטראקטיב - בהיקף 6 מיליון שקל בשנה מתוך תקציב פרסום של 30 מיליון שקל של טוטו ווינר

10.01.2011, 11:46 | שלי פריצקר

משרד הפרסום יהושע TBWA דיגיטל זכה בתקציב האינטראקטיב של המועצה להימורים בספורט למותגים טוטו ווינר. מדובר בתקציב האינטראקטיב הגדול בענף בהיקף 6 מיליון שקל בשנה מתוך 30 מיליון התקציב הכולל של טוטו ווינר.

התקציב הכולל של טוטו ווינר מחולק בין יהושע TBWA לגליקמן-נטלר-סמסונוב אשר זכו במכרז שנערך ב-2009, התקציב מחולק כך שגליקמן מטפלים במותג טוטו ויהושע בווינר אך עתה החליטו לצאת למכרז על תקציב אינטראקטיב בנפרד מכיוון שהחברה מתכננת לבנות מערך ייחודי אסטרטגי בנושא ההימורים בישראל.

באמצעות המהלך מתכוונים בטוטו ווינר להיכנס חזק לתחום ההימורים באינטרנט. היום מהוות ההכנסות מאתר האינטרנט של המועצה 10% מכלל הרווחים – כ-150 מיליון שקל וההערכות הן שטיפול פרסומי נכון רק יגדיל את הפעילות.

רמי יהושע עשה השנה מספר שינויים במערך הדיגיטל כאשר הטמיע את חברת יהושע TBWA דיגיטל בתוך המשרד ומינה את ניר ברון למנכ"ל הדיגיטל. בראון הוא מחלוצי תחום השיווק והפרסום המקוון והקים את חברת Guru Mobile המתמחה בפרסום בסלולר. הדבר עזר בהתמודדות על המכרז של טוטו ווינר שכן אחת הדרישות היתה ניסיון מוכח בשיווק ופרסום בסלולר ואכן במהלך ההתמודדות הציג המשרד אפליקציות ופיתוחים ייחודיים לסלולר. יהושע גם הסתייעו בידע של TBWA העולמית אשר מטפלים בכמה חברות הימורים באינטרנט.

במכרז התמודדו גם מקאן אריקסון Y&R, אידיאולוג'יק ו-I&M.

תגיות