אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת שקד תשווק בישראל את  Ferrarelle

חברת שקד תשווק בישראל את Ferrarelle

החברה קיבלה זיכיון לייבא ולהפיץ בישראל את מותג המים המבעבעים מאיטליה. המותג ישווק בבקבוקי זכוכית במחיר של 8-6 שקלים

13.01.2011, 13:16 | אורנה יפת

אחרי שהפסידה את ההפצה של מותג המים הצרפתי פרייה לטובת חברת בנימינה ספיריט, מכניסה חברת שקד, יבואנית ומשווקת של יינות ומשקאות אלכוהוליים, מותג מים מינרליים חדש לישראל. ל"כלכליסט" נודע כי החברה קיבלה את הזיכיון לייבא ולהפיץ בישראל את המים המינרליים Ferrarelle - מותג מים מבעבעים מאיטליה.

לדברי טל שקד, מנהל השיווק של חברת שקד, ההחלטה לייבא את המותג לארץ התקבלה בעקבות פניות של שפים שמכירים אותו מאיטליה. בשלב הראשון יופץ המותג בשוק המוסדי ובעיקר במסעדות, ובשלב מאוחר יותר תנסה החברה להחדיר אותו גם לרשתות שיווק, לחנויות פרטיות ולמעדניות.

Ferrarelle נכנס לקטגוריה של מותגי המים הגבוהים, וביניהם ויטל, פרייה וסן פלגרינו - מותגים חזקים יחסית בשוק המסעדנות, אך נחשבים למותגי נישה בכלל קטגוריית המים המינרליים.

בנוסף, למסעדות גם משווקים מותגי המים נביעות של קוקה־קולה ישראל ומי עדן, שמחזיקים במרבית השוק בשל כוח ההפצה של החברות.

"אנחנו לא מסתכלים על נתח השוק של הקטגוריה בנילסן או בסטורנקסט כאשר אנחנו בוחנים הכנסה של מותג לישראל", אומר שקד. "אנחנו יבואני יינות דומיננטיים ברשתות השיווק, אבל הרשתות אינן המטרה הראשונית שלנו. לשוק המסעדנות יהיה לנו קל יותר להיכנס כי הדרישה למותג באה מהם, כך שזו קרקע פורייה".

מותג המים Ferrarelle ישווק בישראל בבקבוקי זכוכית בשני גדלים: 750 מ"ל ו־330 מ"ל, והמחיר המומלץ לצרכן יהיה 8 שקלים ו־6 שקלים, בהתאמה.

תגיות