אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי 11 שנה: קוסמופארם עוזבת את יורו ישראל צילום: מיכאל קרמר

אחרי 11 שנה: קוסמופארם עוזבת את יורו ישראל

תקציב הפרסום של החברה מקבוצת סנו, האחראית על המותגים קרמה, כיף ואחרים, עמד ב-2010 על כ-16 מיליון דולר מחיר מחירון

13.01.2011, 16:09 | שלי פריצקר

אחרי 11 שנה: תקציב הפרסום של קוסמופארם עוזב את יורו ישראל, כך נודע ל"כלכליסט". תקציב הפרסום של החברה עמד ב-2010 על כ-16 מיליון דולר מחיר מחירון, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

קוסמופארם, מקבוצת סנו, היא מהמובילות בישראל בייצור מוצרי צריכה וטואלטיקה. מותגי החברה כוללים את קרמה, כיף ואורביטול. תקציב הפרסום של סנו מחולק כיום בין שלושהה משרדי פרסום: יורו ישראל, אפיקים ושלומי דרורי.

תקציב היח"צ של של סנו, ובתוכו קוסמופארם, ימשיך להיות מטופל בארד תקשורת.

בין התקציבים של יורו ישראל נמצאים רקיט בנקיזר ואגד. לאחרונה קיבל המשרד גם את ד"ש, את סונול במשותף עם GPS ואת מוזיאון המדע בירושלים.

מיורו ישראל לא נמסרה תגובה.

תגיות