אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תפרון תפרה לעצמה אירוע אופנתי בבורסה

בכירי תפרון אירחו את הקהילה הפיננסית בבית הבורסה באחד העם, והציגו את תפרון החדשה

16.01.2011, 14:40 | לרה רוטר
יו"ר תפרון ארנון טיברג, ומנכ"ל תפרון עמית מרידור, אירחו ביום חמישי שעבר את הקהילה הפיננסית בבית הבורסה באחד העם, להצגת תפרון החדשה, באירוע ששיאו כלל תצוגת אופנה באולם המרכזי של הבורסה והצגת הקולקציה החדשה לשנת 2011.

חברת תפרון מתמקדת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של הלבשה תחתונה, הלבשת ספורט ובגדי ים וחוף. בין לקוחות החברה נמנים Hanes brands industries, Victoria's Secret, Wal-Mart, Calvin Klein, GAP, lululemon

ועוד.

באירוע השתתפו המשנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום, נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש, יו"ר הבורסה סם ברונפלד, יו"ר קרן מרקסטון דני גילרמן, מאיר שמיר ובת זוגו, בנקאים בכירים מלאומי, פועלים דיסקונט ועוד רבים אחרים.

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
סתם מתלוננים
בפועל מאז שנכנס עמית מרידור לתפקיד דברים מתחילים לזוז בתפרון וההפסדים קטנו והיא תיכף מתחילה להרוויח, הוא גם הצליח להביא כסף כך שלא יהיה לחץ על החברה והיא תוכל לשפר את ביצועיה בצורה נטובה ביותר, אתם סתם מתלוננים. אם החברה תרוויח כולם ירויחו, גם העובדים וגם כמובן מי שישקיע בה. לא סתם המניה עלתה בחודשים האחרונים עשרות אחוזים
בן , מרכז  |  17.01.11
3.
ומי לא בא? העובדים, שהנהלת החברה שכחה ליידע אותם על הארוע, אבל ממשיכה לגבות מהם מס
זה מצויין להפיק ארועים נוצצים ולהציג את "תפרון החדשה". אבל חבל ששכחתם מאחור מאות עובדים - להם אפילו לא הודעתם שמתקיים ארוע כזה! - ושהם לבדם ממשיכים כבר שנתיים לשלם מכיסם "מס התייעלות" של 10-15% בכל חודש, בעוד הנהלת החברה פטרה עצמה ממס זה לחלוטין!! ומפיקה ארועים נוצצים יקרים על חשבון העובדים שמשלמים מכיסם אלפי ש"ח בחודש לטובת ה"התייעלות". והרי לו הייתם מטילים מס של 2% על כ ל ל עובדי החברה כ ו ל ל הה נ ה ל ה - היה אותו סכום בדיוק נכנס לקופת ה"התייעלות", רק בצורה הוגנת. האם דיווחתם למוזמנים בארוע על כך שפטרתם עצמכם מנטל המס ואתם כגובים אותו רק מעובדים וותיקים וזוטרים? האם הסברתם להם מאין הכסף לארוע (אלפי ש"ח שאתם לוקחים מכיסם של אותם עובדים בעוד אתם פטורים מתשלום זה...)?
מישהו מבפנים  |  17.01.11
2.
מרידור מנסה לחקות את דלתא
למה לא להיות יצירתיים..? דלתא עושים "מחטבים" כבר מספר שנים ובמקביל מייצרים במזרח הרחוק.. אז איפה היצירתיות מרידור..? ומכאן נשאלת השאלה למה להשקיע בתפרון ולא בדלתא שמראה צמיחה ברצף..? לתשומת ליבכם המשקיעים, שקודם תראו שיפור במכירות ובאיכות ובזמני האספקה. אחד שדואג לכל החברים שם.
מישהו שמכיר , צפון  |  17.01.11