אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת AM:PM תשווק את הוודקה "רוסקי סטנדרט" צילום: אורי אליהו

רשת AM:PM תשווק את הוודקה "רוסקי סטנדרט"

המותג הרוסי יתחרה ברמת המחיר במותגים ותיקים ומוכרים כמו אבסולוט וסמירנוף

17.01.2011, 12:33 | כתב כלכליסט

רשת AM:PM תשווק את מותג הוודקה הרוסי "רוסקי סטנדרט". המותג יתחרה ברמת המחיר במותגים מוכרים כמו אבסולוט וסמירנוף.

המותג, המיוצר על ידי "קבוצת רוסט", בבעלות איש העסקים המיליארדר רוסטם טאריקו, נכנסה לישראל בשנת 2003 ומחזיקה היום בנתח שוק של 12% בשוק המשקאות המקומי. בישראל משווקת "רוסקי סטנדרט" בסניפי חצי חינם, יינות ביתן, טיב טעם, יוחננוף, סופר דוש, מחסני להב, כמעט חינם ועוד. מעתה ישווק המותג בסניפי AM: PM במחיר של 79.99 שקל לבקבוק.

"רוסקי סטנדרט" שולט ב-60% משוק המשקאות ברוסיה. בשנת 2006 רכש בעלי החברה, תמורת כ-3 מליון דולר, את שם הדומיין vodka.com.

תגיות