אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רבוע כחול בפורמט חדש: צרכניה צילום: נמרוד גליקמן

רבוע כחול בפורמט חדש: צרכניה

באבן יהודה הוחלט לוותר על מיתוג סניף כמגה בעיר. ברבוע כחול מסבירים שנענו לבקשות לשמר את הצרכניה הראשונה במושבה

18.01.2011, 09:39 | גיל קליאן

בצעד חריג, הסניף החדש של מגה בעיר באבן יהודה יישא את השם "צרכניה" ולא ימותג תחת הרשת, כך נודע ל"כלכליסט". הסניף החדש נפתח במקום שבו עמדה בעבר הצרכניה הראשונה במושבה, שהוקמה בשנת 1932. התושבים, שרצו לשמר את המיקום ההיסטורי, פנו בעניין להנהלת רבוע כחול וביקשו לוותר על המיתוג הרגיל של הרשת.

לא מדובר באסטרטגיה חדשה של הרשת, שהצהירה בעבר כי תתאים חנויות של מגה בעיר לשכונות ולאזורים שבהם הן פועלות - אך לא מן הנמנע כי ההחלטה שהתקבלה באבן יהודה תתקבל גם ביישובים קטנים נוספים.

במושבה כבר פועל סניף של מגה בעיר, כך שהסניף החדש צפוי להוריד את מכירות הסניף הוותיק יותר. עם זאת, ההחלטה על הקמת הסניף החדש התקבלה במטה הרשת עוד לפני ההחלטה שלא למתגו תחת מגה בעיר - כך שברשת מצאו בכל מקרה צידוק כלכלי להקמת סניף נוסף.

מרבוע כחול נמסר בתגובה: "המושג צרכניה מתקשר בתודעת הצרכן לחנויות שנחשבו בעבר לעוגן המסחרי של כל שכונה בכל עיר ויישוב. מגה היא רשת ארצית, אך עם זאת, שמירת האינטימיות עם הצרכן וההיענות לבקשתו הן ערכים חשובים ומהותיים בערכי המותג מגה".

תגיות