צילום מסך: Youtube
ספר לחבריך: הכנסות פייסבוק מפרסום מזנקות
לפי דו"ח שפרסמה חברת eMarketer, בשנה החולפת הכניסה הרשת החברתית 1.86 מיליארד דולר מפרסום, 86% יותר מאשר בשנת 2009
18.01.2011, 13:11 | עומר כביר
מי אמר שאין כסף בפייסבוק? ב-2010 רשמה הרשת החברתית הגדולה בעולם הכנסות מפרסומות בסך 1.86 מיליארד דולר - כך לפי דו"ח של חברת eMarketer.
לפי מחברי המסמך, מדובר בעלייה של 86% לעומות ההכנסות של מפרסומות ב-2009, שעמדו על 740 מיליון דולר. שלא במפתיע, מקורן מרבית ההכנסות השנה, 1.21 מיליארד דולר, הוא בארה"ב, למרות ירידת שיעור הגולשים האמריקאים מכלל משתמשי הרשת החברתית.
המפרסמים בפייסבוק, מסתבר, הם בעיקר עסקים קטנים. 60% מהכנסות הרשת החברתית מפרסום (1.12 מיליארד דולר) הגיעו מעסקים אלה, שנוטים יותר לנהל את קמפיין הפרסום שלהם בעצמם ולא דרך סוכנויות רכישת מדיה. הסכום הנותר הגיע ברובו מחברות ענק דוגמת קוקה-קולה ופרוקטר&גאמבל.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה