אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ענבר מרחב שקד זכה בתקציב הפרסום של פיצה האט צילום: יריב כץ

ענבר מרחב שקד זכה בתקציב הפרסום של פיצה האט

היקף התקציב יעמוד על 3 מיליון שקל ב-2011. גיא קלנר מענבר מרחב שקד: "שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לטפל במותג כה אהוב ונחשק"

18.01.2011, 14:14 | שלי פריצקר

תקציב הפרסום של פיצה האט עובר לענבר מרחב שקד, כך נודע ל"כלכליסט". התקציב צפוי לגדול ל-3 מיליון שקל בשנה הקרובה בעקבות כוונת הרשת להגביר את פעילותה הפרסומית.

ענבר מרחב שקד זכו במכרז לאחר שגברו על שלושה משרדים שהתמודדו גם הם על התקציב, JWT ישראל ופוקס גורן גלעדי, שטיפלו בתקציב עד כה.

גיא קלנר מנכ"ל המשרד הזוכה מסר כי "אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לטפל במותג כה אהוב ונחשק. פיצה האט הוא מותג מוביל בעולם וחזק מאוד גם בישראל, ואנו שמחים להיות חלק ממערך השיווק והתקשורת שלו מהיום".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות