אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מגזין האייפד של מרדוק - בלי שירות הפרסומות של אפל צילום: mct

מגזין האייפד של מרדוק - בלי שירות הפרסומות של אפל

לפי דיווחים, למרות העבודה המשותפת עם אפל על השקת The Daily, מעדיף רופרט מרדוק למכור ולהציג פרסומות באפליקציה באופן עצמאי

18.01.2011, 14:37 | אבנר קשתן

The Daily, מגזין האייפד החדש של רופרט מרדוק, אמנם עוצב ותוכנן לטאבלט של אפל, אך מתחיל להפגין סימני עצמאות: המגזין, שגייס כבר שורה של מפרסמים בולטים כמו ורייזון ופפסי, ינהל בעצמו את מכירת והפקת הפרסומות שיוצגו בין עמודיו, ולא יסתמך על שירות iAds של אפל - כך מדווח מגזין הפרסום Ad Age.

השקת המגזין תוכננה להיערך החודש, אך לפי דיווחים המהלך מתעכב, כיוון שמודל המנויים של אפל עדיין אינו מוכן. חופשת המחלה של מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, צפויה למנוע ממנו להצטרף למרדוק על הבמה בהשקת המגזין, כמתוכנן.

הפרסומות יתבססו על טכנולוגיה של חברת Medialets, המשלבת פרסומות מולטימדיה עם יכולות מעקב וניתוח מתקדמות. הבחירה בחברת Medialets מאפשרת לניוזקורפ ומרדוק להימנע משימוש בשירותי ה-iAds של אפל, אשר מעבירים את רוב השליטה היצירתית לידי אפל ומחייבים תהליך אישור איטי. בנוסף, iAds מותאם למכשירי iOS של אפל בלבד, בעוד Medialets תומכים גם במכשירי אנדרואיד, מה שיאפשר לניוזקורפ לתמוך בטאבלטים מבוססי מערכת ההפעלה של גוגל.

על פי הדיווחים, המגזין יעשה שימוש נרחב ביכולות המולטימדיה של האייפד, כולל שילוב תמונות וסרטונים, וכן ביכולות המולטי-טאץ' של הטאבלט. ההשקעה בעיצוב כוללת גם השקעה בפרסומות המשולבות ב-The Daily - כך על פי פורטר גייל, סמנכ"ל שיווק בחברת וירג'ין אמריקה, אחת המפרסמות הגדולות של המגזין.

"ראינו את המגזין בשלבי הפיתוח שלו", אומר גייל, "וחשבנו שהוא עושה שימוש חדשני מאוד באלמנטים החזותיים. הוא יאפשר לנו, המפרסמים, לעשות שימוש באפקטים תלת-ממדיים, שיהפכו את התוכן שלנו ליצירתי ומרשים".

תגיות