אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לרגל עונת השפעת: טבע משיקה קמפיין חדש לאלרין צילום: shuterstock

לרגל עונת השפעת: טבע משיקה קמפיין חדש לאלרין

תחת המסר "לנשום חזק" יוצאת טבע בקמפיין בטלוויזיה, רדיו ועיתונות מודפסת בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקל

18.01.2011, 14:49 | כתב כלכליסט

טבע ישראל מובילת שוק התרופות ללא מרשם בישראל, יוצאת לרגל עונת השפעת, בקמפיין תדמיתי רחב היקף לאלרין לטיפול בנזלת ואף סתום , באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, בהשקעה כוללת של כ-2 מליון שקל

הקמפיין החדש, תחת הסלוגן: "לנשום חזק" מציג בצורה הומוריסטית את האפקטיביות הרבה של המוצר המאפשר לנשום בקלות עד 12 שעות רצופות.

במרכז הקמפיין מוצגים מספר אנשים אשר בעקבות שימוש באלרין, לוקחים שאיפה עמוקה כשבעקבותיה "נשאבת" לאפם שקופית לוח השידורים המוכרת שמופיעה בחלקו התחתון של המסך...

הקמפיין החדש, יעלה בערוצים 2, 10, ו-24 ויימשך כשבועיים.

גלית ששון מנהלת מוצרים בטבע ישראל: " גודש באף הוא חלק בלתי נפרד מתסמיני מחלות הצינון והשפעת. אלרין פועל מיד ושומר על אף פתוח במשך 12 שעות , כאשר בשוק התרופות ללא מרשם, אין מתחרה היעיל למשך זמן ארוך יותר. הקמפיין השנה ממשיך את הקו הפרסומי לאלרין משנים קודמות אשר משלב בין הומור לבין הצגת האפקטיביות הגדולה של המוצר ".

קרדיטים

מנהל קריאייטיב ראשי – גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאייטיב – צור גולן; מנהל קריאייטיב - יניב אביטל; קופי - מיכל פרי; ארט - דן שני; מנהל לקוחות - אדם פולצ'ק; סופרווייזר – אסף וישקין; תקציבאית – ענת רודרמן; מנהל פלנינג – יוני להב; ראש קבוצת פלנינג – מתן לרמן; פלנרית – נילי רבינוביץ'; מפיקת משרד – מרינה אקילוב, אסנת אבן-איתן; חברת הפקה – גפן הפקות; במאי - רני כרמלי; בית פוסט – גרביטי. מנהלת יחידת OTC ומוצרי צריכה טבע - הדר מרחב נאמן; מנהלת מוצרים – גלית ששון;

תגיות